جنگل مرگ از وهم انگیزترین جنگل های دنیا به شمار می رود ، اینجا جایی است که هر کسی به آخر خط می رسد به آنجا می رود

به گزارش اکسپرس بلاگ، مکان های بسیار زیادی در دنیا وجود دارد که به دلایل گوناگون از نظر مردم ترسناک و وحشتناکند.

جنگل مرگ از وهم انگیزترین جنگل های دنیا به شمار می رود ، اینجا جایی است که هر کسی به آخر خط می رسد به آنجا می رود

به گزارش خبرنگاران، برخی از این مکان ها به خاطر حوادث خارق العاده ای که در آنجا اتفاق افتاده، هولناکند و برخی دیگر چون هنوز پای انسانی به آن منطقه باز نشده، پر رمز و راز به جای مانده اند. اما در این بین جنگلی در ژاپن وجود دارد که معروف به جنگل مرگ است چون تمام افرادی که می خواهند خود را بکشند، به این جنگل می روند تا تصمیم اشتباه خود را عملی کنند.

آاوکیگاهارا برای ژاپنی ها نام بسیار تلخ وسیاسی است چرا که این مکان از وحشتناک ترین منطقه ها ژاپن به شمار می رود؛ جایی که به اعتقاد مردم این کشور، یورئی، روح های سرگردان همراه بادها در میان شاخ و برگ درختان این جنگل مخوف پرسه می زنند و مدام زمزمه مرگ می کنند. هرچند وزش باد در میان شاخ و برگ درختان این جنگل باعث به وجود آمدن چنین صدای مخوفی می شود، اما پیشینه این مکان رعب آور باعث شده تا مردم همیشه از بودن در آاوکیگاهارا هراس داشته باشند.

جنگل آاوکیگاهارا به علت آمار بالای اجساد پیدا شده به جنگل خودکشی مشهور شده است

آاوکیگاهارا، جنگل تاریک کوهستان فوجی که انباشته از درختان است را همه با نام بهترین مکان برای مردن می شناسند چرا که این جنگل، منطقه بسیار مشهوری برای خودکشی است. گویی که شاخ و برگ درختان انسان را به مرگ فرا می خوانند و شاید هم به همین علت است که به ادعای مردم بومی منطقه، افراد بسیاری در آنجا خود را کشته اند.

هر چند تا به امروز هیچ آمار درست و دقیقی از افرادی که در آاوکیگاهارا دست به خودکشی زده اند وجود ندارد، اما سال 2002 تعداد اجسادی که از میان شاخ و برگ های جنگل مرگ پایین کشیده شدند، 78 عدد بود و همین باعث شد نام آاوکیگاهارا سر زبان ها بیفتد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد چرا که چهار سال بعد 16 خودکشی دیگر در این جنگل به ثبت رسید.

جالب اینجاست که اگر وارد جنگل مرگ شوید، در گوشه و کنار آن تابلوهایی نصب شده که روی آن جمله لطفا در تصمیم خود تجدید نظر کنید یا قبل از اینکه تصمیم به مردن بگیرید، با پلیس مشورت کنید به چشم می خورد. اما هیچ یک از این راهکارها نتیجه مطلوبی نداده و خودکشی ها در آاوکیگاهارا همچنان ادامه دارد.

عمق فاجعه به حدی است که شهردار آاوکیگاهارا در این باره می گوید: ما برای اینکه مقدار خودکشی را تا حد ممکن کاهش دهیم، تمام تلاش های لازم را به کار بسته ایم اما هیچ نتیجه مطلوبی به دست نیامد شاید ما مجبور هستیم تا این منطقه را به نام شهر خودکشی معرفی کنیم و افراد را ترغیب کنیم که برای کشتن خود به این جنگل پر رمز و راز بیایند تا شاید با این کار، علاقه افرادی که تمایل به انجام این گناه بزرگ را دارند، کم کنیم.

اگر وارد جنگل مرگ شوید، در گوشه و کنار آن تابلوهایی نصب شده که روی آن ها جمله لطفا در تصمیم خود تجدید نظر کنید نوشته شده

نکته بسیار جالب درباره جنگل آاوکیگاهارا این است که به گفته محلی ها، آنها کاملا می توانند افرادی را که برای گردش به این جنگل می روند، از آنهایی که به قصد خودکشی وارد آنجا می شوند و دیگر قصد خروج ندارند، تشخیص دهند. شاید دور بودن این جنگل از منطقه ها مسکونی، تنها علت انتخاب آن برای پایان دادن به زندگی باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 28586

به "جنگل مرگ از وهم انگیزترین جنگل های دنیا به شمار می رود ، اینجا جایی است که هر کسی به آخر خط می رسد به آنجا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل مرگ از وهم انگیزترین جنگل های دنیا به شمار می رود ، اینجا جایی است که هر کسی به آخر خط می رسد به آنجا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید