جواد خیابانی چه هدیه ای به دورهمی داد؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، بالاخره همزمان با خاتمه سری چهارم دورهمی، موزه این برنامه که پیش از این رونمایی از آن چند بار به تعویق افتاده بود، به صورت مجازی به نمایش درآمد و هدایای مهمانان این برنامه به حراج گذاشته شد. البته این اتفاق فعلا در مرحله معرفی آثار و فراخوان برای برگزاری حراج است و هنوز پیشنهاد ها به سازندگان این برنامه ارائه نشده است. از دو سال پیش، قرار بود عواید موزه به زلزله زدگان و پس از آن به مردم سیل زده اهدا گردد، اما بسیاری از هدایا آماده نبود و پس از آن نیز ویروس کرونا شیوع پیدا کرد. در این حراج از انگشتر و کتاب گرفته تا موتورسیکلت و لباس، هدایای مختلفی دیده می گردد، اما برخی از این هدیه ها به دلیل خاطره انگیز بودن، ارزش مادی، معنوی یا هنری و منحصربه فرد بودن، هدیه ویژه ای به حساب می آیند. در این مطلب نگاهی شده به هدیه فوتبالی ها به این برنامه.

جواد خیابانی چه هدیه ای به دورهمی داد؟

آخرین پیراهن پژمان با امضای ستاره ها

یکی از ویژه ترین و خاطره انگیزترین هدایای موجود در موزه، متعلق به پژمان جمشیدی است. او آخرین پیراهن خود را که به عنوان بازیکن تیم ملی به تن داشته، یادگاری نگه داشته بود، اما تصمیم گرفت این پیراهن را به موزه دورهمی تقدیم کند. تعدادی از هنرمندان مانند مهتاب کرامتی، بهرام رادان، مهران مدیری، پیمان معادی، همایون شجریان و پیمان قاسمخانی این پیراهن را امضا نموده اند.

نسخه اصلی بازی ایران و استرالیا

هدیه جواد خیابانی به موزه دورهمی، یکی از جذاب ترین اجناس موزه است که برای همه مردم ایران بسیار خاطره انگیز است. او که فروردین ماه سال 96 به عنوان مهمان در دورهمی حضور داشت، وعده داد که نسخه اصلی فیلم مربوط به بازی معروف ایران و استرالیا را به موزه اهدا خواهد نمود. اکنون کاست فیلم این بازی فراموش نشدنی در موزه دورهمی به حراج گذاشته شده است.

جایزه نفیس خداداد عزیزی

خداداد عزیزی نیز مانند برخی از چهره های ورزشی، یکی از خاطره انگیزترین دارایی های خود را به موزه دورهمی هدیه داده است. او پیش از بازی ایران و استرالیا در سال 76 به عنوان بهترین بازیکن ماه آسیا انتخاب شده و کاپ قهرمانی از جنس برنز را دریافت نموده بود. خداداد عزیزی طبق گفته خودش این جام را که جزو معدود یادگاری هایش از فوتبال بوده، به موزه اهدا نموده است.

پیراهن زنده یاد هادی نوروزی

یکی از متفاوت ترین هدایایی که در موزه دیده می گردد، نام زنده یاد هادی نوروزی بازیکن تیم پرسپولیس را با خود به همراه دارد. پس از درگذشت هادی نوروزی، پیراهن او در باشگاه پرسپولیس به یادگار ماند و شماره 24 که متعلق به او بود به بازیکن دیگری داده نشد. شرکت اول مارکت تصمیم گرفت پیراهنی با شماره 24 را که یادآور مرحوم نوروزی است، به موزه هدیه دهد.

منبع: خراسان

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6940

به "جواد خیابانی چه هدیه ای به دورهمی داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد خیابانی چه هدیه ای به دورهمی داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید