حسن رنگرز: کشتی احتیاج به تامین اعتبار قابل توجهی دارد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسن رنگرز مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با اشاره به مسائل اقتصادی فدراسیون و همچنین بدهی های سنگین موجود، گفت: کشتی با حجم برنامه های فنی روبرو هست و تمام کوشش عزیزان ما متوجه این مهم است که منابع اقتصادی لازم را تامین نمایند. برنامه های فنی مثل برنامه های عمرانی نیست و نمی گردد بخشی از برنامه را متوقف کرد و به همین دلیل

حسن رنگرز: کشتی احتیاج به تامین اعتبار قابل توجهی دارد

وی ادامه داد: فرآیند مختلفی برای انتخاب ملی پوشان ترسیم شده و امیدوار هستیم آن چیزی که مردم توقع دارند با تامین منابع اقتصادی لازم، با توجه به اینکه فدراسیون کشتی هم مقروض است و این مانعی برای اجرای حداکثری برنامه هاست، تامین گردد.

سخنگوی فدراسیون کشتی که در برنامه عصر شنبه دایره طلایی شبکه سوم سیما حضور داشت، در پاسخ به این سوال که کادرفنی تیم های پایه چه زمانی معرفی می شوند، گفت: تاکید مان در گام اول نونهالان بود که کادرفنی و سرپرستان معرفی و اردوها برگزار گردید. قهرمانان بزرگ دنیا و المپیک را در اردوی بسترسازی داریم و اردوها در استان های صاحب کشتی برگزار می گردد. رده سنی نوجوانان و جوانان هم با استفاده از خرد جمعی تا آخر بهمن معرفی می شوند چون انتخابی تیم های ملی و قهرمان کشوری در دهه های میانی اسفند برگزار خواهد شد.

رنگرز ضمن تاکید بر میزبانی خوب شیرازی ها از جام تختی و استقبال مردم از این رقابتها، اعلام کرد: فقظ 4 کشتی گیر از حضور در این رقابت ها مستثنی شدند و قریب 100 کشتی گیر داخلی و 5 تیم خارجی بار فنی این مسابقات را به سطح مطلوبی رساند. مصافی که مدعیان داخلی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی داشتند نتایج غیرقابل پیش بینی را رقم زد.

وی گفت: شرایط امروز شرایط خاصی است، اما حضور خارجی ها نشان داد ما آمادگی میزبانی هر رویدادی را داریم. لغو جام دنیای و بعد هم میزبانی لیگ قهرمانان آسیا یک رفتار سیاسی است که دارد اتفاق می افتد اما عملاً نشان دادیم ما شاخص های برگزاری مسابقات را به بهترین شکل ممکن داریم.

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد کشتی جنجالی رضا گرایی و امین کاویانی نژاد در شیراز نیز گفت: متاسفانه اتفاقی که افتاد زیبنده کشتی کشور نبود و از طرف فدراسیون کشتی نیز این حرکت ناپسند است. نماینده کمیته انضباطی که مستقر در سالن بود تمامی کشتی ها را در گزارشی مبسوط در اختیار فدراسیون قرار می دهد و قطعاً برخورد انضباطی لازم اتفاق خواهد افتاد.

رنگرز در مورد جام تختی اضافه نمود: اسامی نفرات برتر را می دیدم، در خلال برگزاری مسابقات، جوانان زیر 23 سال ما نتایج خوبی دریافتد. کشتی فرنگی ما یک پوست اندازی جدی نموده و نسل نو و شایسته ای می تواند یک تیم بسیار خوب را در بازه زمانی 2020 تا 2024 شکل بگیرد، البته اگر این تیم و کادرفنی حفظ شوند، حتماً اتفاقات خوبی رخ می دهد. کار برای المپیک 2020 سخت خواهد بود چون برای موفقیت در المپیک باید برنامه 6 تا 8 ساله داشته باشیم و اگر این سرمایه ها حفظ شوند، قطعاً در آینده اتفاقات خوبی رقم می خورد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ظاهراً سال جاری مسابقات دنیای در اوزان غیرالمپیکی برگزار نخواهد شد، توضیح داد: یکی از اتفاقات عجیب این است که شنیده ها حکایت از این دارد سال جاری در دنیای اوزان غیرالمپیکی را نداریم و اگر این اتفاق رخ دهد چون طیف زیادی از کشتی گیران در اوزان غیرالمپیکی قریب یک سال و نیم زمان باید برای عرض اندام در رقابت های رسمی و معتبر منتظر بمانند. امیدواریم اتحادیه دنیای دراین تصمیم تجدید نظر کند. در بعضی اوزان می بینیم که کشتی گیر ما علیرغم کیلوی زیادی که از بدنش کم می نماید، می خواهد شانس خود را در وزن المپیکی امتحان کند.

دارنده دو مدال طلا و برنز کشتی فرنگی دنیا در مورد احتمال تغییر میزبان مسابقات گزینشی اول المپیک گفت: صبح امروز (شنبه) بحث هایی مطرح شد که کفدراسیون کشتی آسیا در حال مطالعه برای دریافت میزبانی از چین است تا میزبانی به کشوری داده گردد از بابت ویروس و بیماری نگرانی درآن وجود نداشته باشد. به هرصورت برگزاری مسابقات در فضای ایمن حداقل توقع و مطالبه همه هست.

سخنگوی فدراسیون در انتها با اشاره به مسابقات گزینشی پیش روی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تاکید نمود: برای کسب سه سهمیه فرنگی و 4 سهمیه در کشتی آزاد، دهه اول فروردین در آسیایی چین و بعد از آن در اردیبهشت ماه در صوفیه بلغارستان در رقابت دوم شرکت خواهیم کرد. کسب سهمیه های باقی مانده کار سختی است و در فرنگی فقط 8 کشتی گیر آسیایی توانسته اند کسب سهمیه نمایند. در کشتی آزاد هم محسن کاوه و غلامرضا محمدی در کوشش هستند تا با تغییر اوزان، ترکیب تیم ملی را مهندسی نمایند تا به سهمیه های باقی مانده برسیم. بعد از سهمیه تمرکز ما روی المپیک خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 608

به "حسن رنگرز: کشتی احتیاج به تامین اعتبار قابل توجهی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن رنگرز: کشتی احتیاج به تامین اعتبار قابل توجهی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید