حقیقت هایی درباره مرکز شدن استانبول

به گزارش اکسپرس بلاگ، گفته می گردد که استانبول قابلیت تبدیل شدن به مرکز کشور ترکیه را دارد، به نظر شما این موضوع تا چه حد بر مقدار گردشگران ورودی به این کشور تأثیر گذار است؟ همانطور که می دانید جمعیت استانبول را اگر با احتساب افرادی که به این شهر با خرید بلیط هواپیما و یا خرید تور استانبول سفر می نمایند در نظر بگیریم بیش از 20 میلیون نفر در این شهر هر شب اقامت دارند. این یعنی یک شهر با یک جمعیت بسیار زیاد که از این نظر به مانند نیمی از کشورهای دنیا است که معمولاً مرکز آنها پرجمعیت ترین شهر آن کشور است. اما در مورد این موضوع که چه اتفاقی قرار است برای این شهر بیفتد نظرهای مختلفی شنیده می گردد که بهتر است در جریان این موضوع نیز قرار بگیرید و با چشمان باز به این شهر مجذوب کننده و توریستی سفر کنید.

حقیقت هایی درباره مرکز شدن استانبول

سفر به استانبول

اگر به موضوع سفر به استانبول به طور خیلی موشکافانه نگاه کنیم متوجه موضوعی بسیار مهم می شویم. موقعیت این شهر نسبت به شهرهای دیگر کشور ترکیه بسیار با ارزش تر است، قرار گیری در میان دریای سیاه و مرمره و تبدیل آن به وسیله تنگه بسفر به دو بخش آسیایی و اروپایی، موقعیت ویؤه ای برای این شهر به وجود آورده است. درست است که استانبول مرکز ترکیه نیست ولی همه آن را به عنوان مرکز گردشگری ترکیه می دانند. ارزشمندی این شهر را می توان در میان موضوعی دیگر نیز مورد ارزیابی قرار داد، استانبول در تمام فصل ها قابلیت جذب مسافر را دارد و مانند شهرهایی مثل آنتالیا نیست که فقط در ایام گرم سال گردشگران به آنجا سفر نمایند.

بعلاوه وجود بلیط لحظه آخری استانبول نکته ای است که نمی توان از آن گذشت، مسافران در پی برترین نرخ پروازی هستند و آن را در مواقع خلوتی استانبول می توانند پیدا نمایند و به همین دلیل در تمام طول سال شاهد مسافرت ایرانیها به این شهر توریستی و خیلی مجذوب کننده هستیم. توجه داشته باشید درست است که در ماه های سال نیز از تمام امکانات این شهر می توان استفاده کرد چون بیشتر گردشگری استانبول بر مبنای جاذبه های فرهنگی و تاریخی و شکم گردی می گردد و هیچ چیز نمی تواند از مجذوب کنندهیت های آن کم کند.

استانبول مرکز گردشگری ترکیه

شما در واقع با خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول فرصت آن را خواهید داشت تا از بزرگترین فرودگاه دنیا نیز بازدید نمایید. همه افراد فعال در حوزه گردشگری ترکیه بر این باور هستند که استانبول به عنوان مرکز گردشگری ترکیه شناخته شده است، بنابراین اگر نام استانبول را به عنوان مرکز ترکیه شنیدید تعجب نکنید، منظور مرکز گردشگری است.

اگر قصد دارید به مرکز گردشگری کشور ترکیه سفر کنید استفده از تور آفری استانبول که در بیشتر مواقع به عنوان پیشنهادهای ویژه تریچ ارائه می گردد برترین موقعیت سفر به این شهر فوق العاده دیدنی است. پس اگر قصد دارید با یک نرخ خوب به استانبول سفر کنید با شرکت خبرنگاران (نقطه پرواز) تماس بگیرید.

چه وسایلی ضروری است به استانبول ببریم؟

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 24152

به "حقیقت هایی درباره مرکز شدن استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقیقت هایی درباره مرکز شدن استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید