حمیداوی: استقلال به رحمتی پیشنهاد سرمربیگری داد، سال سوم توقع قهرمانی داریم

به گزارش اکسپرس بلاگ، گروه استان ها- مالک باشگاه شهر خودرو مشهد گفت: قرارداد سیدمهدی رحمتی با شهر خودرو سه ساله است و از وی توقع قهرمانی در سال سوم را داریم.

حمیداوی: استقلال به رحمتی پیشنهاد سرمربیگری داد، سال سوم توقع قهرمانی داریم

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس ، فرهاد حمیداوی ظهر امروز در نشستی خبری گفت: تا پای جان در مشهد کار خواهم کرد. قرارداد سیدمهدی رحمتی با شهر خودرو سه ساله است و از وی توقع قهرمانی در سال سوم را داریم.

وی اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره باشگاه را به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد و بنده به اجبار برای انتخابات فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی را پذیرفتم.

مالک باشگاه شهر خودرو با تصریح اینکه نگاه ویژه ای به فوتبال پایه داریم، ادامه داد: تنها خواسته ما از مسئولان مشهدمقدس تأمین یک زمین تمرین مناسب است زیرا این تیم براساس برآوردها 300 تا 400 هزار هوادار دارد و باید این مهم محقق شود.

حمیداوی با اشاره به شرایط بازار جابجایی نیز بیان نمود: بازیکنی که با ما توافق 600 میلیونی داشته با یک تیم سبزپوش قرارداد 7 میلیاردی امضا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات باشگاه شهر خودرو نیز گفت: از مدیریت باشگاه پرسپولیس بابت عدم پرداخت رضایتنامه یحیی گل محمدی گلایه مند هستیم. چک باشگاه پرسپولیس همان روز اول برگشت خورد اما ما سکوت کردیم.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: تنها کمکی که مدیریت شهری مشهدمقدس به ما انجام داده است یک و نیم میلیارد تومانی است که بابت پاداش به بازیکنان در سال 98 پرداخت شده است.

حمیداوی گفت: رحمتی روز گذشته از تیم فوتبال استقلال تهران پیشنهاد سرمربیگری داشت. روبه روی تیم های دولتی کمر من شکسته است. ما سه باشگاه تراکتور و نساجی و شهر خودرو با تیم های دولتی رقابت می کنیم.

وی افزود: حسین مرادمند با قرارداد 12 میلیاردی رفت. از ابتدای مهرماه تا به امروز 43 میلیارد تومان بدهی را صاف کرده ایم و اینک باشگاه شهر خودرو هیچ گونه بدهی ندارد. سعید صادقی بازیکن شهرخودرو است و قراردادش با گل گهر غیرقانونی است.

مالک باشگاه شهر خودرو اظهار داشت: بازیکنانی که جذب کرده ایم بهترین های ایران هستند و هدف ما کماکان کسب سهمیه آسیایی است.

282، ف

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8348

به "حمیداوی: استقلال به رحمتی پیشنهاد سرمربیگری داد، سال سوم توقع قهرمانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیداوی: استقلال به رحمتی پیشنهاد سرمربیگری داد، سال سوم توقع قهرمانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید