خبرنگاران سربرگ اطلاعات جایگزین دفترچه کاغذی بیمه سلامت درآذربایجان غربی می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، ارومیه-خبرنگاران- مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در این استان سربرگ مشخصات حاوی اطلاعات هویتی فرد بیمه شده، جایگزین دفترچه کاغذی دفاتر بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی می گردد.

خبرنگاران سربرگ اطلاعات جایگزین دفترچه کاغذی بیمه سلامت درآذربایجان غربی می گردد

فریده جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با جایگزینی نسخه نویسی الکترونیک به جای نسخ کاغذی، چاپ برگه های نسخ دفترچه های صندوق بیمه سلامت همگانی از ابتدای اردیبهشت ماه امسال از لیست فعالیت های دفاتر پیشخوان حذف می گردد.

وی بیان نمود: مردم و بیمه شدگان کماکان می توانند، نسبت به دریافت خدمات ثبت نام اولیه، تمدید اعتبار پوشش بیمه ای و سایر فرآیندهای بیمه گری در تمامی صندوق ها به وسیله دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اقدام نمایند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: با بکارگیری و جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه و کاهش کاربرد و حذف تدریجی دفترچه های درمانی، از اول اردیبهشت ماه امسال سربرگ مشخصات حاوی اطلاعات هویتی به وسیله شناسه چاپ ایجاد و در سیستم جایگزین فرآیند چاپ نسخ کاغذی می گردد.

وی بیان نمود: الکترونیکی کردن دفترچه ها با هدف کاهش هزینه ها، حذف کاغذ، بهره وری بیشتر و خدمات رسانی بهتر اجرا می گردد.

بیمه سلامت از دستاوردهای امیدبخش دولت تدبیر و امید بوده که اجرای آن از سال 1393 شروع شده و در کنار صندوق های بیمه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح، با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره مند شده اند.

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی حدود 2 میلیون نفر بیمه شده دارد که زیرپوشش پنج صندوق این سازمان شامل صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان هستند.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13607

به "خبرنگاران سربرگ اطلاعات جایگزین دفترچه کاغذی بیمه سلامت درآذربایجان غربی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سربرگ اطلاعات جایگزین دفترچه کاغذی بیمه سلامت درآذربایجان غربی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید