خبرنگاران قهرمان پارادوومیدانی: به دنبال ارتقا رکورد در پارالمپیک توکیو هستم

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران- خبرنگاران- دارنده مدال طلای مسابقات پارادوومیدانی گفت: رکورد شخصی من 30.60 متر است که باید تا بازی های پارالمپیک 2020 توکیو آن را ارتقا دهم.

خبرنگاران قهرمان پارادوومیدانی: به دنبال ارتقا رکورد در پارالمپیک توکیو هستم

حامد امیری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: دغدغه سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو ندارم زیرا در مسابقات جهانی پارادوومیدانی که آبان ماه در کشور امارات برگزار گردید با کسب مدال طلا اعزامم به توکیو قطعی شد. پس از قطعی شدن سهمیه، اردوهای متوالی شروع شده و در حدود 70 روز است که در اردو هستم. اردوها در جزیره کیش برگزار می گردد تا با آب وهوای ژاپن سازگاری پیدا کنیم. پس از این اردو 23 اسفندماه برای شرکت در مسابقات جهانی امارات به این کشور خواهم رفت.

وی با بیان اینکه رقیبان سرسختی از آمریکا، روسیه و بلاروس دارد گفت: تمام تلاشم این است که در مسابقات امارات، رکورد شخصی خود را ارتقا دهم و با یک روحیه مضاعف به توکیو بروم. رکورد شخصیم 30.60 متر است و به دنبال ارتقا آن در توکیو 2020 هستم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی امارات در رشته پرتاب وزنه ادامه داد: پس از کسب سهمیه و حدنصاب جهانی نام من در لیست اعزامی به توکیو نهاده شد و کمیته ملی پارالمپیک حقوق و پاداش هایی برای ورزشکاران در نظر گرفته به من نیز پرداخت می نماید البته این پاداش با ارتقا رکورد افزایش پیدا می نماید.

امیری که سابقه حضور در مسابقه مردان آهنین ایران را در کارنامه دارد توضیح داد: این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی بود که هنوز در بین اقشار جامعه هواداران زیادی دارد؛ اما متاسفانه به خاطر بعضی از حاشیه ها پخش نمی گردد. من از دنیای مردان آهنین گام در عرصه ورزش گذاشتم که متفاوت از آن روزهای قدرت نمایی است. در اینجا ورزشکارانی هستند که باوجود معلولیت امید به زندگی آن در سطح بالایی قرار گرفته است. امیدوارم مسوولان توجه بیشتری به ورزشکاران معلول داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1009

به "خبرنگاران قهرمان پارادوومیدانی: به دنبال ارتقا رکورد در پارالمپیک توکیو هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قهرمان پارادوومیدانی: به دنبال ارتقا رکورد در پارالمپیک توکیو هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید