خبرنگاران گرایی چهارمین سهمیه المپیکی کشتی فرنگی را گرفت

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران - خبرنگاران - رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا امروز (آدینه) در شهر آلماتی قزاقستان در حالی شروع شد که محمدرضا گرایی گشتی گیر جوان کشورمان توانست با راهیابی به فینال این رقابت ها سهمیه المپیک توکیو را نیز کسب کند.

خبرنگاران گرایی چهارمین سهمیه المپیکی کشتی فرنگی را گرفت

به گزارش خبرنگاران، در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول و کمتر از یک دقیقه با نتیجه 8 بر صفر شروز اوچیلوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت.

وی در دور بعد مقابل احمد داحشان از اردن با نتیجه 8 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گرایی در این مرحله آشو دارنده مدال برنز آسیا از هند را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و ضمن راهیابی به ملاقات فینال، سهمیه المپیک توکیو را نیز کسب کرد.

2 نماینده دیگر کشورمان یعنی حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم در کشتی نخست با نتیجه 9 بر صفر شاگلدی آنایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان فی پنگ از چین و جین هیوک کیم از کره جنوبی می رود.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با برنده ملاقات میان یانان چن از چین و ژیاموحامت صفراف از ترکمنستان روبرور می گردد.

نوری و ساروی نیز با پیروزی در این مرحله به سهمیه المپیک خواهند رسید.

رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روزهای 20 الی 22 فروردین و مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روزهای 23 الی 28 فروردین ماه 1400 در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می گردد.

در کشتی فرنگی علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در پیکارهای جهانی سال 2019 پیروز به کسب سهمیه المپیک در وزن های 60، 77 و 130 کیلوگرم شدند و نمایندگان کشورمان باید برای کسب سهمیه در اوزان 67، 87 و 97 کیلوگرم نیز در 2 رقابت گزینشی قاره آسیا و گزینشی جهانی کوشش نمایند.

آن دسته از کشتی گیرانی که در گزینشی قاره ای پیروز به کسب سهمیه المپیک نشوند، برای دریافت سهمیه المپیک باید در پیکارهای گزینشی المپیک که در سطح جهانی اردیبهشت ماه در صوفیه بلغارستان (6 تا 9 مه) برگزار می گردد، حضور یابند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13347

به "خبرنگاران گرایی چهارمین سهمیه المپیکی کشتی فرنگی را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گرایی چهارمین سهمیه المپیکی کشتی فرنگی را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید