خلیل زاده: حکم مدیرعاملی فتح الله زاده امروز یا فردا امضا می شود، موضعی با موسوی نداشتم

به گزارش اکسپرس بلاگ، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست باشگاه استقلال گفت: علی فتح الله زاده پذیرفته است که مدیرعامل استقلال شود و امروز یا فردا حکم مدیرعاملی او امضا خواهد شد.

خلیل زاده: حکم مدیرعاملی فتح الله زاده امروز یا فردا امضا می شود، موضعی با موسوی نداشتم

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده درباره استعفایش از سرپرستی باشگاه استقلال و انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: در زمان جدایی استراماچونی و استعفای امیرحسین فتحی از استقلال، بنده قبول کردم که سرپرست باشگاه باشم. در ادامه سرمربی جوانی را انتخاب کردیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. بارها در مصاحبه هایم گفته بودم که من در مجموعه دیگری مدیر هستم و کسی باید بیاید که سکان باشگاه را بگیرد و تمام وقت حضور داشته باشد.

وی افزود: من چندین بار با وزیر ورزش و اعضای هیئت مدیره صحبت کرده بودم که کسی بیاید که فوتبال را بشناسد و ما نیز به عنوان عضو هیئت مدیره به او کمک کنیم. قرار شد در مجمع باشگاه این اتفاق بیفتد، اما چنین اتفاقی نیفتاد. روز گذشته با سلطانی فر وزیر ورزش صحبت کردیم و جلسه هیئت مدیره را تشکیل دادیم. با توجه به اینکه دو نفر از اعضای هیئت مدیره حضور داشتند و تنها عبدالرضا موسوی نبود، به دوستان اصرار کردم که بروم، اما با مخالفت آنها روبرو شدم. این دو بزرگوار پس از یک ساعت پذیرفتند که از سرپرستی باشگاه خارج شوم و تنها در هیئت مدیره حضور داشته باشم.

سرپرست باشگاه استقلال با یادآوری اینکه در گذشته هم گفته بود که فردی آشنا با ورزش باید مدیرعامل این باشگاه شود، گفت: در باشگاه استقلال از صبح تا ساعت 12 شب باید کار کنید و هر کسی مدیر باشد، کم می آورد. من مسائل خاصی دارم، در مجموعه های دیگری مدیر هستم و همسرم نیز بیمار است. وزیر قول داده بود که مرا از این مشکل خلاص کند.

خلیل زاده در واکنش به مخالفت عبدالرضا موسوی با انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه گفت: متن اظهارات موسوی را ندیده ام، اما وقتی اکثریت اعضا تصمیمی می گیرند، باید آن تصمیم عملی شود. شب گذشته از فتح الله زاده با اصرار خواستم که مدیرعاملی استقلال را بپذیرد. انتخاب فتح الله زاده صورتجلسه و برای وزیر ورزش ارسال شد. پیش از جلسه چند بار با موسوی تماس گرفتم، در ادامه نیز چند بار او تماس گرفت که این بار درگیر باشگاه بودم، نه اینکه موضعی با موسوی داشته باشم. کمی سرماخوردگی داشتم و آنقدر فشار کار زیاد بود که نتوانستیم جواب بدهم. یکی از مسائل، مخالفتم با رفتن تیم به سیرجان بود که دلایل زیادی داشتیم. موسوی یا ندیده بود یا جوابی به تماس ها نداد. جلسه ما با فتح الله زاده در حالی برگزار گشت که خود فتح الله زاده با موسوی جلسه برگزار کرده بود و او نیز نظر مساعدی روی انتخاب فتح الله زاده داشت.

وی که با بخش ورزشی شبکه خبر صحبت می کرد، در مورد اینکه ظاهراً فتح الله زاده هنوز مدیرعاملی خود را قبول نکرده است، گفت: اتفاقاً دیشب با او صحبت کردیم و پذیرفت که مدیرعامل شود. صورتجلسه را خدمت وزیر ارسال کردیم و فکر کنم امشب یا فردا حکم مدیرعاملی فتح الله زاده امضا شود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره بحث کنار گذاشتن سعید رمضانی از سرپرستی این تیم و انتخاب پرویز مظلومی، گفت: اینکه سرپرست تیم را برداشته باشم، چنین چیزی نیست. احترام هیئت مدیره واجب است، اما انتخاب ارکان باشگاه از اختیارات مدیرعامل است و نیازی به مصوبه هیئت مدیره ندارد. با این حال، آقایان هیئت مدیره پس از برگزاری مجمع، به این نتیجه رسیدند که رمضانی سرپرست نباشد و مظلومی انتخاب شود. من با هر دوی این بزرگواران صحبت کردم، اما هیچ حکمی صادر نکرده ام.

خلیل زاده در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد بودجه استقلال پیش خور شده است، شرح داد: در زمانی که ما آمده ایم، در باشگاه بزرگی مثل استقلال بیش از 100 میلیارد و خرده ای به باشگاه آمده است. لوگوی باشگاه را توقیف کرده بودند که مطالباتش را پرداخت کردیم. شرایط ما در پرداختی ها بهتر بوده است.

وی درباره مسائل زمین تمرین و عدم سفر استقلال به سیرجان گفت: دو روز پیش با پیمانکار مجموعه انقلاب در دفتر امیرحسین فتحی صحبت کردیم. این زمین مشکل قانونی داشت که باید حل می کردیم. ملک برای وزارت ورزش است و برای اینکه با حضور دستگاه های دولتی دچار مشکل نشویم، مسائل را حل کردیم. در مورد سفر به سیرجان، مخالف بودم، چرا که دو بازیکن ما سرما خورده اند. وقتی تیم به شهر خونگرم سیرجان برسد، خیلی ها آنجا استقلالی هستند و می خواهند با بازیکنان عکس بگیرند، اما اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به بیماری دو بازیکن استقلال به ویروس کرونا گفت: خیر، کرونا ندارند، اما حرفم این است که وقتی دانشگاه ها بسته شده است، چه اصراری است که بازی کنیم. دو بازیکن ما که سرما خورده اند، سرمایه اجتماعی - فرهنگی جامعه هستند و اگر خدای ناکرده اتفاقی برای شان بیفتد، تیم از هم می پاشد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1054

به "خلیل زاده: حکم مدیرعاملی فتح الله زاده امروز یا فردا امضا می شود، موضعی با موسوی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: حکم مدیرعاملی فتح الله زاده امروز یا فردا امضا می شود، موضعی با موسوی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید