دربی پرسپولیس ، استقلال از استادیوم آزادی می رود

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در صورت عدم نصب تجهیزات مرتبط با یاری داور ویدیویی در استادیوم آزادی در آینده، بازی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ناچار در استادیوم های دیگر برگزار خواهد شد.

دربی پرسپولیس ، استقلال از استادیوم آزادی می رود

به گزارش خبرنگاران، نشست نهایی مربوط به تکنولوژی یاری داور ویدیویی به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال و با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان،رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی،مدیرعامل های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال،دبیرکل فدراسیون فوتبال،رئیس سازمان لیگ و جمع دیگری از مسولان مرتبط برگزار گردید.

در این جلسه، بحث مفصلی درباره موضوع ضرورت تجهیز استادیوم آزادی،استادیوم میزبان بازی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به تکنولوژی یاری داور ویدیویی صورت گرفت و موارد مربوط به آن به وسیله حاضران به بحث و گفتگو گذاشته شد.

بعلاوه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست عنوان نمود: موضوع تجهیز استادیوم ها به سیستم یاری داور ویدیویی جزو الزامات اساسی و قطعی موردنظر فدراسیون است. با توجه به این موضوع، پرسپولیس و استقلال با خیل بزرگ هوادارانی که دارند نباید از سایر باشگاه ها که فعالانه در این زمینه اقدامات مرتبط را انجام داده اند عقب بیفتند.

وی اضافه نمود:در صورت عدم نصب تجهیزات مرتبط با یاری داور ویدیویی در استادیوم آزادی در آینده،بازی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ناچار در استادیوم های دیگر کشور که به این سیستم مجهزند برگزار خواهد شد.بنابراین تاکید ما ضرورت آماده سازی استادیوم آزادی است.

بر این اساس،در ادامه جلسه با ارائه توضیحاتی از سوی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال،مقرر گشت منابع لازم جهت فرایند مربوط به نصب تجهیزات یاری داور ویدیویی در استادیوم آزادی فراهم گردد تا این دو باشگاه بتوانند در رقابت هایی که میزبان محسوب می شوند از این تکنولوژی بهره ببرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 26993

به "دربی پرسپولیس ، استقلال از استادیوم آزادی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی پرسپولیس ، استقلال از استادیوم آزادی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید