واکنش مدیر پرسپولیس به توقف هواپیما و کارشکنی سعودی ها، به عربستان هم برسیم باید به حباب شیشه ای برویم!

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علت کارشکنی صعودی ها برای صادر نکردن مجوز پرواز تیم ما به زور نداشتن خودمان باز می شود.

واکنش مدیر پرسپولیس به توقف هواپیما و کارشکنی سعودی ها، به عربستان هم برسیم باید به حباب شیشه ای برویم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، افشین پیروانی درمورد صادر نشدن مجوز سفر تیم پرسپولیس به عربستان به وسیله سعودی ها گفت: قرار بود ساعت 11 پرواز کنیم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است و همچنان در فرودگاه هستیم.

وی درباره علت این اتفاق گفت: اجازه نشستن پرواز را هنوز به هواپیمایی که قرار است با آن پرواز کنیم نداده اند. یک ماه قبل و پس از ملاقات با استقلال تاجیکستان درخواست ویزا داده ایم اما به ما گفته اند ویزا در فرودگاه ریاض صادر می شود. یعنی هر زمانی هم به عربستان برسیم باید چندین ساعت در فرودگاه معطل بمانیم.

مدیر تیم پرسپولیس توضیح داد: علت موضوع هم به این بازمی شود که هیچ زور و قدرتی نداریم. چرا باید تیم پرسپولیس نتواند 2 سال در کشورمان میزبان باشد؟ به علت بازی تیم ملی یک روز هم دیرتر به عربستان می رویم. روحیه بازیکنان ما خسته است و واقعا از این موضوع متاسف هستم. با هرکسی هم تماس می گیریم هیچ اتفاقی نیفتاده است. امیدواریم زودتر سفر تیم انجام شود اما با این شرایط فعلا امیدی نداریم و خوشبینانه می گویند چندین ساعت دیگر طول می کشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17851

به "واکنش مدیر پرسپولیس به توقف هواپیما و کارشکنی سعودی ها، به عربستان هم برسیم باید به حباب شیشه ای برویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیر پرسپولیس به توقف هواپیما و کارشکنی سعودی ها، به عربستان هم برسیم باید به حباب شیشه ای برویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید