دره قدیسان؛ منطقه ای تاریخی و عجیب در فرانسه

به گزارش اکسپرس بلاگ، در این مقاله شما را با دره قدیسان فرانسه بیشتر آشنا میکنیم.

دره قدیسان؛ منطقه ای تاریخی و عجیب در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

قدیس به چه معناست؟

پیش از سفر و بازدید از دره قدیسان ضروری است قدری با کلمه قدیس آشنا شویم. قدیس در واقع یک لقب در بین پیروان دین مسیحیت کاتولیک می باشد.

این لقب را به افرادی می‌دهند که خصوصیت های خاصی داشته باشند به عنوان مثال پاکدامنی، عاری از معصیت و پایبند بودن به اصول دین و… در واقع کلیسای کاتولیک و کشیشان هستند که لقب قدیس را به اشخاص میدهند و هر شخصی درصورتی که همه شرایط و خصوصیت قدیس را هم داشته باشد بدون تأیید کلیسا به صورت رسمی قدیس محسوب نمی گردد.

علت ساخت دره قدیسان فرانسه:

علت ساخت این پروژه علاوه بر جنبه کسب درامد از جهانگرد، شناساندن و معرفی تاریخ مردم این منطقه به جهان می باشد. البته استفاده از سنگ گرانیت برای ساخت این مجسمه ها هم بی علت نیست و میخواهند با این کار به اهمیت کسب درامد از طریق منابع زیاد سنگ گرانیت در این منطقه و بهبود اقتصاد محلی هم اشاره نمایند.

تاریخچه ساخت دره قدیسان:

دره قدیسان پر است از مجسمه های خاص قدیسان که در نقاط گوناگون این دره قرار داده شده اند و فضای خاصی را پدید آورده اند.

این پروژه به گونه رسمی در سال 2008 شروع شد. هریک از مجسمه های این دره، یک قدیس مرتبط با افسانه های محلی است که به نوبه خود ترکیبی از سلتی، گالو رومی و فرهنگ مسیحی هستند. به لطف تنوع هنرمندانی که در این پروژه بکار گرفته شدند، ظاهر هر مجسمه کاملاً منحصر به فرد است.

پروژه دره قدیسان از طریق فیلسوف بریتانی فیلیپ ابجین تاسیس گشت و هزینه آن کاملا توسط یاری های اقتصادی جوامع و سازمان های محلی تامین می گردد. هرکسی میتواند اسپانسر (Sponsor) یک مجسمه باشد، قدیس حامی خود را انتخاب و محل قرارگیری آنرا در دامنه انتخاب کند.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9568

به "دره قدیسان؛ منطقه ای تاریخی و عجیب در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دره قدیسان؛ منطقه ای تاریخی و عجیب در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید