روسیه اثربخشی واکسن فلج اطفال روی کرونا را اثبات می نماید

به گزارش اکسپرس بلاگ، مرکز علمی فدرال چوماکووا روسیه اثر واکسن فلج اطفال خود را علیه ویروس کرونا اثبات نموده است.

روسیه اثربخشی واکسن فلج اطفال روی کرونا را اثبات می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، آیدار ایشوخاماتوف، مدیر کل مرکز چوماکووا و عضو متناظر آموزشگاه علوم روسیه گفت: مرکز علمی فدرال چوماکووا روسیه برای تحقیق و توسعه محصولات ایمنی و بیولوژیکی آموزشگاه علوم روسیه اثر واکسن فلج اطفال خود را علیه ویروس کرونا اثبات نموده است.

وی در مصاحبه ای با یکی ا شبکه های تلویزیونی گفت: ما داوطلبان را با واکسن فلج اطفال زنده واکسینه کردیم و شاهد کاهش چشمگیر ویروس کرونا در این گروه بودیم. ما این را ثابت نموده ایم.

وی اضافه کرد: تا به امروز، ما این موضوع [اثر واکسیناسیون فلج اطفال به عنوان یک اقدام ضد کووید] را کنار گذاشته ایم، به عنوان مثال، گزینه اضطراری است.

به گفته ایشموخاماتوف، در این تحقیق بیش از 600 نفر در شهر کیروف شرکت داشتند.

مرکز علمی فدرال چوماکوف برای تحقیق و توسعه محصولات ایمنی و بیولوژیکی بر اساس انستیتوی پولیومیلیت و انسفالیت ویروسی آموزشگاه علوم پزشکی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ایجاد شد. امروزه مرکز چوماکوف یک سازمان تحقیقاتی جهانی در زمینه ویروس شناسی پزشکی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 14339

به "روسیه اثربخشی واکسن فلج اطفال روی کرونا را اثبات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه اثربخشی واکسن فلج اطفال روی کرونا را اثبات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید