سایه های سنگین کلاغ در کانادا و برزیل

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم کوتاه سایه های سنگین کلاغ ساخته بهنام اسدالهی و محصول انجمن سینمای جوانان اردبیل به دو جشنواره grand river کانادا و Curitiba برزیل راه یافت.

سایه های سنگین کلاغ در کانادا و برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه سایه های سنگین کلاغ ساخته بهنام اسدالهی و محصول انجمن سینمای جوانان اردبیل در سیزدهمین جشنواره grand river کانادا و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم مستقل Curitiba برزیل به نمایش در خواهد آمد.

هدف از جشنواره بین المللی فیلم grand river کانادا ، الهام بخشیدن به جامعه به وسیله تجربه مشترک فیلم سازانی است که به وسیله فیلم های جسورانه، بازتاب دهنده و الهام بخش، پیامشان را انتقال دهند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم grand river کانادا به دلیل شیوع ویروس کرونا از 5 تا 8 می به صورت آنلاین برگزار می گردد و و بهترین فیلم های کوتاه سینمای مستقل از کانادا و سراسر دنیا را در منطقه (کمبریج ، کیچنر ، واترلو) نمایش خواهد داد.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم مستقل Curitiba برزیل نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا 5 تا 11 آوریل به صورت آنلاین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12731

به "سایه های سنگین کلاغ در کانادا و برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه های سنگین کلاغ در کانادا و برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید