سفری شگفت انگیز به مالزی

به گزارش اکسپرس بلاگ، مالزی، کشوری که روز به روز به محبوبیتی که در نزد گردشگران دارد اضافه می گردد. این کشور زیبا و مدرن که همه نوع سلایقی را جذب خودش نموده، در بین ایرانیان نیز هواداران بسیاری دارد با خبرنگاران و مقاله سفری شگفت انگیز به مالزی همراه باشید.

سفری شگفت انگیز به مالزی

کوالالامپور

کوالالامپور شهری بی نظیر و خارق العاده می باشد و جزء ده شهر زیبای آسیا به حساب می آید. به علت شرایط جغرافیایی که در بین مدار 32 درجه شمالی و 35 درجه شرقی واقع می باشد، مالزی دارای آب و هوایی استوایی و شرجی می باشد که در آخرین ماه بهار بادهای موسمی جنوب غربی و از اوایل زمستان تا اوخر تابستان بادهای موسمی شمال شرقی در آن می وزد. دمای هوا به شکل متوسط در روز به حدود پنجاه درجه سانتی گراد می رسد.

از جمله اصلی ترین جاذبه های توریستی مالزی می توان به برج های دوقلوی پتروناس، غار باتو، باغ پرندگان کوالالامپور، موزه اسلامی هنر، کوه کینابالو، معبد کِک لُک سی (Kek Lok Si Temple)، پارک KLCC و پارک ملی زیبای گونونگ مولو (Gunung Mulu National Park) اشاره نمود.

تور مالزی برای هر مسافری با هر بودجه و سلیقه ای گزینه ای مناسب بوده و مطمئنا سفری خوش را برای همگان رقم خواهد زد، هتل های عظیم و مجلل، کلبه ها، مسافرخانه های کوچک و مراکز اقامت توریستی همگی آماده خدمت رسانی به مسافران کشور مالزی ست.

در شهرهای مالزی شما می توانید هر نوع غذایی را که متناسب با ذائقه تان است به راحتی پیدا کنید، از آنجایی که بیشتر جمعیت مالزی مسلمان است شما می توانید با خیال آسوده غذاهای حلال میل کنید و نگران صحت و سلامت غذا هایی که گوشت دارند نباشید. مراکز تفریحی و زمین های گلف در تمام روز (به خصوص در کوالالامپور) می توانند بهترین خاطرات را برای شما رقم بزنند.

اگر به خرید علاقه دارید، مالزی مسلما یکی از بهترین گزینه ها از این لحاظ برای سفر می باشد چرا که معروف ترین مراکز خرید آسیایی در این کشور واقع شده اند که مرکز خرید پتروناس در طبقه زیرین برج دو قلوی پتروناس واقع است یکی از آنها می باشد. همچنین اگر به حیوانات علاقه دارید می توانید از باغ پرندگان دیدن کنید، باغ پرندگان یا پارک پرندگان مالزی، با داشتن 3 هکتار زمین سرسبز، یکی از عظیمترین پارک های جنوب شرق آسیاست و با داشتن بالغ بر 1000 گونه مختلف از انواع و اقسام پرندگان، از کم یاب و نایاب تشکیل شده است که یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری مالزی می باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جاده های سبز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7475

به "سفری شگفت انگیز به مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری شگفت انگیز به مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید