سفر اپ: Localeur بانک اطلاعاتی شهرهای آمریکا

به گزارش اکسپرس بلاگ، Localeur اپلیکیشنی مناسب برای گردشگران است که به وسیله آن می توانند برترین مکان های منطقه سفرشان را بر اساس اطلاعات مردمان محلی شناسایی نمایند. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: Localeur بانک اطلاعاتی شهرهای آمریکا

داشتن سفری لذت بخش، آرزوی هر گردشگری است. بعضی از افراد با وجود اینکه می خواهند سفری عالی را تجربه نمایند و در طول سفر به برترین مکان های ممکن بروند، اما به علت عدم آشنایی با منطقه نمی توانند در این امر پیروز شوند. چنین افرادی تمام سفر را در پی یافتن مکانی مناسب هستند و زمان شان را صرف چنین کاری می نمایند. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که مردم محلی بیشتر از هر فرد دیگری مکان های عالی آن منطقه را می شناسند. به همین علت بهتر است که در طول سفر به سراغ مردم محلی بروید و از آن ها پرس و جو کنید. اما جالب تر اینکه سرویسی به نام Localeur این کار را پیش از شما انجام داده است.

Localeur پایگاه داده ای غنی از اطلاعات مفید برای گردشگران دارد که همگی به وسیله مردم محلی گردآوری شده اند. این سرویس بیش از 25 شهر آمریکا را شامل می گردد که مردم محلی آن ها ریز و درشت جاذبه های شهرشان را وارد سیستم نموده اند و گردشگران می توانند به سادگی از آن استفاده نمایند. به وسیله اپلیکیشن Localeur می توان به سادگی برترین مکان برای گرفتن عکس های اینستاگرامی، برترین رستوران، برترین مکان برای صخره نوردی و موارد این چنینی را یافت. گفتنی است که شهر های دیگر آمریکا به زودی به این سرویس اضافه خواهند شد. شما نیز می توانید به وسیله لینک های زیر این اپلیکیشن را دانلود نموده و سفر لذت بخش تری داشته باشید.

منبع: کجارو
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 19704

به "سفر اپ: Localeur بانک اطلاعاتی شهرهای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: Localeur بانک اطلاعاتی شهرهای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید