سلامتی کاراته کاها مهمتر از قهرمانی است، تابع سازمان لیگ هستیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، عقیل بردیده با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: با توجه به همه گیری بیماری کرونا در تمام دنیا و لغو تمامی مسابقات مهم، اصلاً جایز نیست ما بخواهیم با برگزاری مسابقات کاراته جان و سلامت بازیکنان خود را به خطر بیاندازیم. ولی اگر مجوز صادر گردد و سازمان لیگ بتواند با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات را ادامه بدهد تیم ما مشتاقانه آماده به رخ کشیدن توانایی های خود می باشد.

سلامتی کاراته کاها مهمتر از قهرمانی است، تابع سازمان لیگ هستیم

وی اضافه کرد: نخستین اصل در تیم پاس ناجا قانونمداری و احترام به قوانین می باشد. بر همین اساس هیئت رئیسه سازمان لیگ هرگونه تصمیمی در مورد برگزاری و سرانجام مسابقات لیگ و سوپر لیگ بگیرند ما تابع قوانین هستیم.

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا در مورد عملکرد این تیم در رقابتهای فصل 98 گفت: کاراته کاهای ما عملکرد خوبی داشته و در تمامی هفته ها بازی بسیار خوب و جذابی را از خود به نمایش گذاشته اند. آنها توانایی تیمی و فردی خود را مانند هر سال به رخ سایر تیم ها کشیده و بدون هیچ باختی با توجه به قرعه سخت و حضور تیم های صاحب نامی همچون رعد پدافند و ویزا کامفورت و هیأت کاراته البرز در گروه خود نسبت به گروه دو توانسته در صدر چهار تیم برتر قرار بگیرد.

بردیده ادامه داد: باشگاه پاس تنها باشگاهی است که سابقه تجربه تمام سکوهای قهرمانی را در لیگ های مختلف کاراته کشور تجربه کرده است. ما به ورزش کاراته با نگاه کاربردی و قهرمان سازی و معرفی استعدادهای شایسته کاراته وارد شده و همیشه با حمایت از جوانان آینده دار و جویای نام و شکست مدعیان، شگفتی ساز بوده ایم.

وی اضافه کرد: تیم پاس در سال گذشته هم توانست با اقتدار در فینال سوپرلیگ تیم دانشگاه آزاد که هرساله مدعی سکوی قهرمانی بود و همیشه بازیکنان ملی پوش و به نامی را در تیم خود دارند شکست دهد که این خود شگفتی بزرگی در کاراته کشور بود.

سرپرست تیم کاراته پاس با بیان اینکه انتظار یک تصمیم عادلانه و منطقی از سوی سازمان لیگ را داریم گفت: ضمن تشکر از کوشش و زحمات مسئولین سازمان لیگ و کمیته داوران، پیشنهاد ما این است که تیم های اول گروه یک و دو را به عنوان قهرمان مشترک و تیم های دوم را بعنوان نایب قهرمان معرفی نمایند.

بردیده در خاتمه گفت: از مسئولین فدراسیون قدر دانی می کنم که تمامی کوشش خود را در برگزاری سوپر لیگ به نحوی شایسته به کار بستند و بالحق سوپرلیگ سال 98 از نظم، هیجان و جذابیت های جدیدی برخوردار بود و هم چنین از زحمات کلیه اعضای کادر درمان و سلامت کشور نهایت تشکر را دارم.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4721

به "سلامتی کاراته کاها مهمتر از قهرمانی است، تابع سازمان لیگ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامتی کاراته کاها مهمتر از قهرمانی است، تابع سازمان لیگ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید