شناسایی 386 مورد مشکوک به کرونا در پست های بازرسی هلال احمر زنجان

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/زنجان طی 29 روز گذشته 386 نفر در پست های بازرسی سلامت و غربال گری هلال احمر استان با علائم کرونا (تب) تشخیص داده شده و از این تعداد 334 نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

شناسایی 386 مورد مشکوک به کرونا در پست های بازرسی هلال احمر زنجان

تب سنجی و غربال گری سرنشینان 22 هزار و 843 خودرو در 21 مبدا ورودی و خروجی شهرها، ترمینال، راه آهن و شهر تاریخی سلطانیه اجرا شده است.

از 9 اسفندماه پارسال تا هفتم فروردین ماه امسال، در استان زنجان 58 هزار 173 نفر در پست های بازرسی سلامت و غربالگری جمعیت هلال احمر استان زنجان تب سنجی و سلامت آن ها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مورد پایش قرار گرفت که از این تعداد 57 هزار و 787 نفر بدون علائم اولیه ابتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده اند.

در پست های بازرسی سلامت، پایش، غربال گری و تب سنجی افراد در ورودی شهرهای استان 825 نفر فعالیت می کنند که از این تعداد 615 نفر داوطلب و اعضای جوانان و 210 نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند.

اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان در 21 پست بازرسی، سلامت افراد را به روش تب سنجی کنترل می کنند و قبل از این عملیات نیز آموزش های مورد نیاز به آن ها ارائه شده است. همچنین در پست های غربال گری سلامت، 17 دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، کمک دار سبک و سواری فعال است.

غربال گری و تب سنجی هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام می شود.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2156

به "شناسایی 386 مورد مشکوک به کرونا در پست های بازرسی هلال احمر زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 386 مورد مشکوک به کرونا در پست های بازرسی هلال احمر زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید