شهردارتبریزتشریح کرد: برنامه های شهرداری برای1401

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-شهرداری تبریز برنامه های سال آینده این شهرداری را تشریح کرد.

شهردارتبریزتشریح کرد: برنامه های شهرداری برای1401

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛عباس رنجبر شامگاه روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با روسای ادوار گذشته شورای شهر تبریز با بیان اینکه دولت با شهرداری ها رفتار مناسبی ندارد، گفت: یک زمان در قالب یکسان نمودن عوارض حق شهر پرداخت می شد حالا وزارت دارایی در حق شهرداری ها اجحاف می نماید.

او ادامه داد: سال قبل دولت 120 هزار میلیارد از محل مالیات عایدی داشته است. سه درصد شهرداری ها هم 75 هزار میلیارد بود که 27 هزار میلیارد داده شده است.

او با بیان اینکه دولت هر سال سعی میکند وظایف خود را به گردن شهرداری بیاندازد، توضیح داد: به عنوان مثال قانونی وجود دارد که به غیر از حقوق پرسنل رسمی و ... بقیه هزینه های هدایت و رانندگی به عهده شهرداری است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته بر اساس سیاستهای شورای شهر کار نموده ایم، اظهار کرد: برای بازگشایی های اصلی بودجه خوبی و بهسازی شهری و اصلاح ساختار وضع موجود بودجه خوبی در نظر داریم.

او اضافه نمود: در حوزه گردشگری برنامه داریم و برای پارک بزرگ چند جلسه برگزار نموده ایم و لایحه آن آماده است. طرح را عوض نموده ایم و سال 1401 عملیات آن آغاز گردد.

او خاطرنشان کرد: محور دوکمال را به عنوان محور گردشگری بحث خواهیم کرد تا موتور محرکه ای برای توسعه ساخت و ساز و گردشگری شهر داشته باشیم.

او با بیان اینکه شهربازی ائل گلی را از آن محیط خارج می کنیم، تاکید نمود: طرح پارک باغشمال را کار نموده ایم که لایحه آن این هفته به شورای شهر می رسد و بر این اساس بالای پنج میلیارد تومان عایدی سالانه خواهیم داشت و علاوه بر آن محور غذا شیرینی و بستی تبریز خواهیم کرد.

او توضیح داد: در بحث شهر هوشمند ما یک فراخوان خواهیم داد تا 200 کیلومتر فیبر نوری جهت ایجاد زیرساخت شهر هوشمند در شهر کار گردد.

به گفته عباس رنجبر، در این مدت برای هشت سازمان زیرسیستم و سامانه نوشته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 20571

به "شهردارتبریزتشریح کرد: برنامه های شهرداری برای1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردارتبریزتشریح کرد: برنامه های شهرداری برای1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید