طراحی داخلی اتاق خواب با دکوراسیونی ویژه و بسیار متفاوت

به گزارش اکسپرس بلاگ، طراحی داخلی اتاق خواب با سایر مکان های خانه اندکی متفاوت است زیرا اتاق خواب ها را بعنوان مکانی برای استراحت و رویاپردازی می دانیم، در نتیجه طراحی مناسب برای چنین مکان هایی باید طوری باشد که در راستای این هدف قرار بگیرند. بسیاری از خانه دارها ترجیح می دهند دکوراسیون و چیدمان اتاق های خود را ایمن و با محافظه کاری زیاد طراحی نمایند. اتاق هایی مانند نشیمن و سایر مکان های عمومی خانه اغلب طوری طراحی می شوند که تمی دلپذیر و مورد پسند نزد تمامی مهمانان با ذائقه و سلایق مختلف داشته باشند. اما مکان های خصوصی مانند اتاق خواب ها داستان دیگری دارند.

طراحی داخلی اتاق خواب با دکوراسیونی ویژه و بسیار متفاوت

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اتاق خواب یکی از معدود مکان هایی است که مهمانان لزوما از آن دیدن نمی نمایند. بنابراین خانه دارها می توانند با خیال راحت تری به آزمون و خطا و امتحان رنگ های برجسته تر و خلاقانه تر در دکوراسیون اتاق خوابشان بپردازند. اتاق خواب مکان بسیار مناسبی برای پیاده کردن هر طرح جالبی است که در ذهنتان به آن فکر می کنید، جایی که در آن الگوهای عجیب و غریب نیز، به نظر درست و زیبا می رسند. در شکل های زیر با تعدادی از زیباترین اتاق خواب ها آشنا خواهید شد که از طرح هایی بسیار خلاقانه و منحصر بفردی استفاده نموده اند.

برای مثال اتاق خواب زیر از بافتی در دیوار و همچنین کف و سقف استفاده نموده که کمتر در جاهای دیگر خانه دیده می شوند. ترکیب بافت بتن مانند اتاق با تابلوهای هنری عظیم اتمسفری ویژه در فضا ایجاد نموده است. از آنجایی که تم اتاق تمی صنعتی و مدرن است اما فضا همچنان راحت و دعوت نماینده بنظر می رسد، البته حضور رنگ زرد در دکوراسیون هم به تم سرد و خنک اتاق گرمای ویژه ای داده است.

طراحی داخلی اتاق خواب

منبع: اتاق
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9222

به "طراحی داخلی اتاق خواب با دکوراسیونی ویژه و بسیار متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی اتاق خواب با دکوراسیونی ویژه و بسیار متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید