طهوری رفت دیدآور آمد، افتتاح کتاب فروشی جدید در راسته کتاب

به گزارش اکسپرس بلاگ، هومن بخشی، مدیر داخلی کتاب فروشی کتاب دید آور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، از افتتاح این کتاب فروشی اطلاع داد و گفت: کتاب فروشی دید آور که قرار است یکشنبه(19 مرداد ماه) افتتاح گردد. دو نشر ملاقات و دوران که کتاب فروشی طهوری، از قدیمی ترین فروشگاه های کتاب راسته انقلاب را خریداری نموده اند، با ایجاد تغییرات عمده در این کتب فروشی، میزبان علاقه مندان به کتاب خواهند بود.

طهوری رفت دیدآور آمد، افتتاح کتاب فروشی جدید در راسته کتاب

وی درباره تغییرات ایجاد شده در این کتاب فروشی، اضافه کرد: گریزی نداریم تا با حفظ ظاهر سنتی به ابزار های نوین عرضه کتاب نیز توجه داشته باشیم بنابراین برای تامین نظر مخاطبان جریان فروش آنلاین نیز پیش بینی شده است. ویترین کتاب فروشی بسیار مدرن است و می توان گفت ویترین خاصی وجود ندارد به طوری که مخاطبان و رهگذران می توانند داخل فروشگاه را مشاهده نمایند.

بخشی با بیان این مطلب که در مجموع 10 هزار عنوان کتاب در کتاب فروشی عرضه می گردد، ادامه داد: علاوه بر کتاب های دو نشر ملاقات و دوران از سایر ناشران در این کتاب فروشی موجودی داریم. ادبیات نخستین شاخه فعالیت کتاب فروشی کتاب دید آور محسوب می گردد؛ همچنین در زمینه های رمان، مجموعه داستان ایرانی و خارجی، شعر معاصر و ادبیات کهن، هنر، نمایشنامه، فیلم نامه، علوم اجتماعی، فلسفه، روان شناسی، هنر، تاریخ، اسطوره، دین و عرفان نیز جوابگوی علاقه مندان به کتاب هستیم.

مدیر داخلی کتاب فروشی کتاب دید آور درباره جزئیات برنامه افتتاح کتاب فروشی اعلام کرد: با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا ایجاد نموده است برنامه ای برای افتتاح نداریم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6621

به "طهوری رفت دیدآور آمد، افتتاح کتاب فروشی جدید در راسته کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهوری رفت دیدآور آمد، افتتاح کتاب فروشی جدید در راسته کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید