(عکس) نامزد تازه برد پیت کیست؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، برد پیت که هنوز درگیر مراحل حقوقی رسمی شدن جدایی اش از آنجلینا جولی است، با نامزد تازه خود که مدل 27 ساله آلمانی است در ویلایی در فرانسه دیده شد.

(عکس) نامزد تازه برد پیت کیست؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، ستاره 56 ساله هالیوودی روز چهارشنبه همراه با نیکول پوتورالسکی در فرودگاه کاستلت در جنوب فرانسه دیده شد؛ مدل 27 ساله آلمانی که گفته می گردد می تواند به چند زبان زنده جهان حرف بزند. قرار است این دو تعطیلی های تابستان را در شاتو ویراوال بگذرانند؛ عمارتی اشرافی که پیت آن را سال 2011 به بهای 67 میلیون دلار در دوران زندگی با همسر پیشین خریده بود.

هر چند پیش تر اعلام شده بود پیت پس از انتها زندگی مشترکش با جولی در 2016 رابطه ای عاشقانه شروع ننموده است، اما به نظر می رسد ارتباط او با نیکول به مراحلی جدی رسیده است و شاید در ماه ها و سال های آینده به ازدواج هم برسد. بعضی منابع خبری گفته بودند ستاره برنده اسکار با عالیه شوکت، بازیگر 31 ساله آمریکایی-عراقی نامزد نموده یا دوباره سراغ همسر پیشین خود جنیفر آنیستن رفته که با به میان آمدن نام نیکول به نظر می رسد هر دو مورد منتفی باشد.

پیت و نیکول روز چهارشنبه در فرودگاهی در جنوب فرانسه دیده شدند

مهم ترین نکته درباره نامزد تازه پیت، شباهت عجیب او به خانم جولی است. نیکول از مدل های بسیار پیروز آلمانی شاغل در لس آنجلس است و مهم ترین نشریه های جهانی مد چهره او را روی جلد برده اند. ویلایی که پیت و نیکول در آن اقامت نموده اند، عمارتی بسیار عظیم با 35 اتاق در روستای کورنس در جنوب فرانسه است؛ جایی که میزبان مراسم ازدواج پیت و جولی در 2014 هم بود. آن ها عمارت را 60 میلیون دلار خریدند و 10 تا 12 میلیون دلار برای بازسازی اش هزینه کردند.

نیکول پوتورالسکی یک فرزند پسر هم دارد، اما هر شش فرزند برد پیت در حال حاضر با آنجلینا جولی 45 ساله زندگی می نمایند. هر چند فقط ویوین و ناکس دوقلو و 12 ساله فرزندان رسمی و طبیعی این زوج سرشناس هالیوودی هستند. پیت و جولی چهار عضو دیگر خانواده خود را به فرزندی پذیرفته بودند.

برد پیت و آنجلینا جولی همراه با فرزندانشان

برد پیت پس از 12 سال زندگی مشترک با آنجلینا جولی، پایان در 2014 با او ازدواج کرد، اما این رابطه رسمی فقط دو سال دوام آورد و در 2016 به شکلی عجیب به انتها رسید. این دو در چهار سال اخیر درگیر دعوا های حقوقی برای رسمی کردن جدایی شان هستند و هر با داستانی تازه از آن ها به گوش می رسد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7298

به "(عکس) نامزد تازه برد پیت کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) نامزد تازه برد پیت کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید