فروش گوشی های چینی در نیمه دوم 2020 کاهش می یابد

به گزارش اکسپرس بلاگ، بحران کرونا اقتصاد جهانی را دچار اختلال نموده است و شرکت های زیادی در کوشش هستند از این بحران جان سالم به در ببرند. در این زمینه باید به بازار گوشی های هوشمند اشاره کنیم که تحت تاثیر این بحران قرار گرفته و بر اساس گزارش DigiTimes، فروش گوشی های چینی در نیمه دوم 2020 احتمالا با کاهش 2 رقمی روبرو خواهند شد.

فروش گوشی های چینی در نیمه دوم 2020 کاهش می یابد

دلیل اصلی این کاهش به عدم بازگشت بازار چین به شرایط سابق است. همچنین در تعدادی از کشورها هنوز بحران کرونا کنترل نشده و به همین خاطرات صادرات گوشی های چینی کمتر از گذشته شده است. این گزارش می افزاید در مقایسه با سه ماهه نخست 2020، فروش گوشی های چینی در سه ماهه دوم 2020 رشد 43.3 درصدی داشته اند اما در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش 15.2 درصدی این آمار هستیم.

به دلیل محدودیت های مربوط به صادرات، برندهای چینی محبور به تمرکز بر بازار داخلی شده اند. در نتیجه در سه ماهه دوم 2020 حدود 82.3 درصد از بازار موبایل چین را گوشی های هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی تشکیل داده اند. اگرچه آمار فروش گوشی های تقریبا تمام شرکت ها نسبت به سال گذشته کمتر شده، اما در این مدت گوشی های هواوی رشد فروش 2.1 درصدی داشته اند. از طرفی دیگر، فروش گوشی های شیائومی با کاهش هنگفت 27.1 درصدی روبرو شده است.

این شرکت ها برای افزایش آمار فروش حالا به دنبال ارائه تکنولوژی های جذاب مانند 5G، شارژ بسیار پرسرعت و دیگر موارد در بین گوشی های مقرون به صرفه هستند. علی رغم این کوشش ها، به دلیل رکود بازار فروش این گوشی ها رشد چندانی نخواهد داشت.

  • سامسونگ برای تقاضای پایین گلکسی نوت 20 آماده می گردد

منبع: Gizmo China

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6399

به "فروش گوشی های چینی در نیمه دوم 2020 کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گوشی های چینی در نیمه دوم 2020 کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید