فعالیت 166 مرکز از 2400 مرکز مثبت زندگی در استان آذربایجان شرقی

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در نخستین نشست خبری در امسال، راه اندازی سامانه دیده بان (1482) بهزیستی را از طرح های جدید این سازمان در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به مددجویان عنوان نمود.

فعالیت 166 مرکز از 2400 مرکز مثبت زندگی در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛دکتر صحاف در این نشست که به منظور تشریح عملکرد یکساله این اداره کل با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید ؛ با بیان اینکه شعار و هدف سامانه دیده بان دقت ، سرعت ، صحت می باشد، ابراز داشت : این سامانه در راستای پاسخگویی سریع ، به موقع و با دقت به تمامی درخواست ها ، پیشنهادات ، شکایات ، ایده ها و گزارشات ارسالی مردم به صورت 24 ساعته فعالیت می کند.

وی مراکز مثبت زندگی را از سایر طرح های جدید بهزیستی برشمرد و گفت : راه اندازی این مراکز در راستای اجرایی نمودن دولت الکترونیک و حذف بروکراسی های زاید اداری به صورت محله محور با هدف تسریع و تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف اجرا شده است که پرونده های کلیه مددجویان به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است و بازدید میدانی از منازل مددجویان انجام می پذیرد.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه هم اکنون 166 مرکز از 2400 مرکز مثبت زندگی در استان آذربایجان شرقی فعالیت می کنند که بهزیستی استان از نظر تعداد مراکز فعال رتبه پنجم کشوری و از نظر بازدید از منازل مددجویان رتبه سوم کشوری را دارا می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13477

به "فعالیت 166 مرکز از 2400 مرکز مثبت زندگی در استان آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 166 مرکز از 2400 مرکز مثبت زندگی در استان آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید