فلاح زاده: نیم فصل اول از لحاظ آماری بهترین دروازه بان لیگ بودم، صنعت نفت را به حال خودش رها نموده اند

به گزارش اکسپرس بلاگ، دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان ورزش استان خوزستان ما را به حال خود رها نموده اند و این شرایط در شأن مردم و طرفداران صنعت نفت نیست.

فلاح زاده: نیم فصل اول از لحاظ آماری بهترین دروازه بان لیگ بودم، صنعت نفت را به حال خودش رها نموده اند

حامد فلاح زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تساوی خانگی تیمش برابر پرسپولیس گفت: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در هر دو نیمه سوار بازی بودیم. ما در خلق موقعیت خیلی بهتر از پرسپولیس عمل کردیم و حتی در نیمه اول یک توپ را سید جلال حسینی از روی خط بیرون کشید و در نیمه دوم هم حامد لک یکی دو موقعیت خوب را گرفت. در مجموع ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق دریافت 3 امتیاز بودیم اما متاسفانه توپ های مان تبدیل به گل نشد.

وی در مورد اینکه چرا صنعت نفت در چند بازی امتیازهای حساسی از دست داد، تاکید نمود: مهمترین عامل نتیجه ندریافت ما در چند بازی گذشته حمایت نکردن مسئولان ورزش استان از این تیم است که صنعت نفت را به حال خودش رها نموده اند و این شرایط اصلا در شأن مردم آبادان و طرفداران صنعت نفت نیست. آنها با این سختی هایی که در زندگی دارند، مستحق این هستند که تیم شان بهترین شرایط را داشته باشد اما در حق این مردم ظلم می گردد. متاسفانه بودجه صنعت نفت را به تیم های دیگر می دهند. خواهش من از مسئولان آبادان این است که نگاه ویژه ای به صنعت نفت داشته باشند.

فلاح زاده اضافه نمود: مردم آبادان با این تیم زندگی می نمایند و دیگر وقتش رسیده که مسئولان حرکتی انجام دهند. اگر مسائل حل نگردد دیگر نباید توقعی از بازیکنان و کادر فنی وجود داشته باشد چون ما در هفته های گذشته کیفیت فنی خودمان را نشان دادیم. وقتی تیمی چند هفته در بالای جدول می ماند نشان دهنده این است که کیفیت فنی خوبی دارد، اگر این مسائل نبود الان باید در رده اول یا دوم قرار می گرفتیم.

دروازه بان صنعت نفت در مورد حضور این تیم در جام حذفی بیان کرد: هدف ما این است که سال جاری سهمیه آسیا بگیریم و جام حذفی هم یک جهت کوتاه است تا بتوانیم قهرمان شویم و سهمیه بگیریم. در بازی اول هم با یک تیم از لیگ دسته سوم روبرو می شویم و امیدوارم گام اول را محکم برداریم.

فلاح زاده در مورد عملکردش در بازی های گذشته گفت: من طبق آمار فنی که از گلرهای لیگ سال جاری بیرون آمد، در نیم فصل اول از لحاظ آماری بهترین گلر شناخته شدم و از این بابت خدا را شکر می کنم، البته باید از آقای فرهانی مربی گلرهای صنعت نفت هم تشکر می کنم که تمرینات خوب و متنوعی را برای ما در نظر می گیرند. امیدوارم این فرایند را ادامه دهم و در خاتمه فصل بهترین گلر لیگ شوم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13064

به "فلاح زاده: نیم فصل اول از لحاظ آماری بهترین دروازه بان لیگ بودم، صنعت نفت را به حال خودش رها نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاح زاده: نیم فصل اول از لحاظ آماری بهترین دروازه بان لیگ بودم، صنعت نفت را به حال خودش رها نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید