قرنطینه باعث اختلاف نظر در پرسپولیس شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح آدینه گذشته از کشور هند وارد ایران شد تا طبق دستور وزارت بهداشت قرنطینه یک هفته ای را در هتل آموزشگاه پشت سر گذاشته و سپس مجوز حضور کنار خانواده های خود و ادامه رقابت های لیگ برتر را به دست آورد.

قرنطینه باعث اختلاف نظر در پرسپولیس شد

این تیم در حالی قرنطینه است که یحیی گل محمدی سرمربی و افشین پیروانی سرپرست تیم نسبت به اجرای آن و همچنین برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض دارند.

سرخپوشان پایتخت آدینه هفته جاری باید در اصفهان به مصاف سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر بروند. این در حالی است که پرسپولیس تا این روز باید در قرنطینه باشد و تنها اجازه تمرین دارد.

یحیی گل محمدی در ابتدا شرایط قرنطینه را پذیرفت و به همراه سایر اعضای تیم از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش تمکین کرد اما عدم اعلام تعویق زمان مسابقه با سپاهان اصفهان باعث شد تا سرمربی پرسپولیس خواستار اتمام قرنطینه گردد.

گل محمدی تمرین نکردن پرسپولیس و شرایط روحی بازیکنان این تیم را برای ملاقات با سپاهان نامناسب می داند اما جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه همچنان خواستار حفظ قرنطینه از سوی این تیم است.

مدیرعامل پرسپولیس به گل محمدی وعده حتمی تغییر زمان بازی با سپاهان را داده است تا کاروان این تیم پس از خروج از قرنطینه فرصت ملاقات با خانواده خود و سفر به اصفهان را پیدا کند.

اختلاف نظر گل محمدی با مدیران باشگاه برای ماندن در قرنطینه ادامه دارد تا تکلیف ملاقات این تیم با سپاهان مشخص گردد.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 13883

به "قرنطینه باعث اختلاف نظر در پرسپولیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه باعث اختلاف نظر در پرسپولیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید