قیافه نکبت من برای ارائه به بازار نشر آماده می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بعد از رمان های آسانسور، مرگی که حرفش را می زدی، کابوس سحرگاهی و چمن (که این روزها چاپ شده است)، اثر جدیدی از فردریک دار نویسنده جنایی و پلیسی نویس فرانسوی، برای انتشار در قالب مجموعه کتاب های پلیسی نقاب آماده می گردد.

قیافه نکبت من برای ارائه به بازار نشر آماده می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این رمان نیز مانند، کتاب های مذکور توسط عباس آگاهی ترجمه شده است. این کتاب از نظر طرح داستانی، تا حدودی شبیه به مرگی که حرفش را می زدی است.

شخصیت اصلی داستان این رمان، یک روزنامه نگار پیروز و جنجالی است که در دوران اشغال فرانسه در جنگ دوم دنیای از نیروی اشعالگر و دولت دست نشانده آن (دولت ویشی) حمایت نموده و در نتیجه از دید هموطنانش متهم به خیانت است. دستگاه قضایی کشورش هم او را به عنوان همکار دشمن، محکوم به اعدام نموده است. او پس از سال ها اقامت خارج از فرانسه، با تغییر قیافه ای ناشیانه و تحت نامی جعلی به وطنش باز می گردد. اما از سوی یکی از کارکنان روزنامه محل کار سابقش شناسایی می گردد و به رغم میلش، تن به پذیرش سوء استفاده ای از قلم و توانایی نوشتنش می دهد که زمینه ساز ماجراهای عجیب و معماگونه و نیز فاجعه بار می گردد.

کتاب مذکور مراحل آماده سازی را طی نموده و مسئولان انتشارات دنیا کتاب امیدوارند بتوانند آن را تا پیش از انتها آبان ماه منتشر و به بازار عرضه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 644

به "قیافه نکبت من برای ارائه به بازار نشر آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیافه نکبت من برای ارائه به بازار نشر آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید