قیمت گوشی و تبلت فعلا کاهش یافت &hellip

به گزارش اکسپرس بلاگ، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران معتقد است که با توجه به افزایش هزینه ها، قطعا در سال آینده با افزایش قیمت کالاهای فناوری روبرو خواهیم بود.

قیمت گوشی و تبلت فعلا کاهش یافت &hellip

سیدمهدی میرمهدی کمیجانی اظهار کرد: در ابتدای هر سال بسیاری از هزینه های مربوط به صنوف از جمله قیمت حامل های انرژی، حقوق کارمندان، بیمه، عوارض گمرکی و … افزایش پیدا می نماید که در نهایت افزایش این هزینه ها موجب بالا رفتن قیمت برای مصرف نمایندگان خواهد شد که البته به اعتقاد بنده این افزایش قیمت تنها به رایانه و لوازم جانبی آن محدود نخواهد شد و کالاها و صنوف دیگر را نیز دربرمی گیرد.

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران بیان کرد: در حال حاضر به دلایل مختلف با کاهش قیمت کالاهای فناوری روبرو بوده ایم و حتی در همین اسفندماه در حالی که تنها 11 روز از ماه گذشته قیمت ها نسبت به قبل کاهش پیدا نموده است.

درواقع از ابتدای بهمن ماه سال جاری می توان گفت حدود 10 تا 15 درصد کاهش قیمت داشته ایم که این رقم در ارتباط با بعضی تجهیزات به 20 درصد هم می رسد.

وی همچنین یادآور شد: معمولا تعطیلات نوروز باعث می گردد که بازارها به مدت حدود 20 روز راکد باشند. پس ازاین دوره نیز تا انتها فروردین ماه خرید و فروش چندانی در بازار مشاهده نمی گردد.

حال مدتی است تعداد خریدار در بازار نسبت به قبل کاهش پیدا نموده و در نهایت همکاران ما به ناچار برای مقابله با این رکود مجبور شده اند به منظور تامین هزینه ها دست به برگزاری نمایشگاه های زمستانه زده و یا اجناس خود را با تخفیف های مورد تائید اتحادیه ارائه نمایند.

میرمهدی همچنین به خارج شدن تجهیزات رایانه ای از لیست اولویت 10 اشاره نمود و این موضوع را از جمله دلایل کاهش قیمت محصولات برشمرد.

گردآوری: گروه هفت گنج

منبع : خبرنگاران

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: هفت گنج
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9816

به "قیمت گوشی و تبلت فعلا کاهش یافت &hellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی و تبلت فعلا کاهش یافت &hellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید