محمدیان: به جای یک ماه، مدالم را یکسال به موزه دادم، برای کاهش حرف و حدیث ها همه بزرگان را به هیئت آوردیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، دارنده مدال های نقره دو المپیک سئول و بارسلونا گفت: آنها گفتند مدال را یک ماه به موزه بدهم که من یک سال مدالم را در اختیارشان قرار دادم.

محمدیان: به جای یک ماه، مدالم را یکسال به موزه دادم، برای کاهش حرف و حدیث ها همه بزرگان را به هیئت آوردیم

عسکری محمدیان، پیشکسوت کشتی کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تجلیلی که اخیرا کمیته ملی المپیک از او و تعدادی از قهرمانان پیشکسوت به عمل آورد، گفت: کمیته ملی المپیک کار بسیار خوبی انجام داد.همه ما احتیاج به انگیزه داریم، خصوصا حالا که به این سن رسیده ایم. در کار خودم می گویم، اینگونه قدردانی ها انگیزه های برای کار بیشتر در هیئت کشتی می گردد.

وی ادامه داد: این برای اولین بار بود که کمیته ملی المپیک از من تجلیل می کرد. تندیسی هم آماده نموده بودند. خواستند که یکی از مدال هایم را به مدت یک ماه برای موزه کمیته ملی المپیک بیاورم، که من هم مدال نقره المپیکم را برای یک سال به موزه دادم، مدال دیگرم نیز در موزه امام رضا (ع) است.

محمدیان در خصوص احساسی که راجع به مدال هایش دارد، توضیح داد: این مدال ها حاصل آن همه ممارست، کوشش، ریاضت، وزن کم کردن و پشت سر گذاشتن مسائل فراوان بود. وقتی به مدال هایم نگاه می کنم، تمام آن روزهای سخت برایم تداعی می گردد. تمام بلاهایی که سرم آمد. من برای اینکه سر وزن قانونی برسم، چندین بار در سال و هر بار حدودا 14 کیلو وزن کم می کردم. برخی هفته ها چیزی در حدود 18 ساعت در روز تمرین می کردم.

نایب قهرمان سابق کشتی آزاد دنیا در خصوص شرایط کشتی مازندران اظهار داشت: برای اینکه حرف و حدیث ها کم گردد، کمیته فنی کشتی آزاد و فرنگی استان را تشکیل دادیم. از همه بزرگان هم برای کار دعوت کردیم، خودم از خیلی از آنها به شخصه خواستم که یاری مان نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11046

به "محمدیان: به جای یک ماه، مدالم را یکسال به موزه دادم، برای کاهش حرف و حدیث ها همه بزرگان را به هیئت آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: به جای یک ماه، مدالم را یکسال به موزه دادم، برای کاهش حرف و حدیث ها همه بزرگان را به هیئت آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید