تور ایتالیا ارزان: مذاکرات میلان با رئال مادرید بر سر ایسکو

به گزارش اکسپرس بلاگ، باشگاه میلان در کوشش است تا هافبک اسپانیایی رئال مادرید را برای پیوستن به تیم تحت راهنمایی استفانو پیولی متقاعد کند.

تور ایتالیا ارزان: مذاکرات میلان با رئال مادرید بر سر ایسکو

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ایسکو که وارد سال انتهای قراردادش با رئال مادرید شده است، به نظر می رسد در برنامه های تاکتیکی کارلو آنچلوتی نقش پررنگی ندارد، به طوری که در پنج دیداری که این فصل برای کهکشانی ها به میدان رفته، تنها 157 دقیقه از 450 دقیقه ممکن را فرصت بازی پیدا نموده است. با این شرایط به نظر می رسد جدایی این هافبک اسپانیایی در انتها فصل قطعی باشد و از سری A ایتالیا به اسم مقصد احتمالی او یاد می گردد.

پایگاه خبری تودوفیچاخس اسپانیا گزارش داد؛ نمایندگان باشگاه میلان تا به امروز چند دور مذاکره با رئال مادرید درباره به خدمت گرفتن ایسکو داشته اند و نسبت به اضافه کردن این هافبک اسپانیایی به تیم تحت راهنمایی استفانو پیولی علاقه مند هستند. رئال مادرید تابستان اخیر به ایسکو برای جدایی از این تیم چراغ سبز نشان داده بود، اما این بازیکن 29 ساله در نهایت با هیچکدام از مشتریانش به توافق نرسید.

میلان که در سال های اخیر جان تازه ای گرفته و دوباره به جمع مدعیان قهرمانی در سری A ایتالیا بازگشته و این فصل هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، امیدوار است بتواند با رئال مادرید بر سر انتقال ایسکو به جمع روسونری در ماه ژانویه به توافق برسد.

ایسکو که در سال 2013 از مالاگا به رئال مادرید پیوست، تا به امروز در 341 بازی برای این تیم به میدان رفته و 52 گل زده هم به نامش به ثبت رسیده است. او بعلاوه با کهکشانی ها 16 قهرمانی از جمله دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17258

به "تور ایتالیا ارزان: مذاکرات میلان با رئال مادرید بر سر ایسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: مذاکرات میلان با رئال مادرید بر سر ایسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید