واران به دنبال جدایی از رئال مادرید

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید قصد جدایی از جمع کهکشانی ها را دارد.

واران به دنبال جدایی از رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، رافائل واران که از سال 2011 در عضویت باشگاه رئال مادرید است و تا به امروز به این تیم برای کسب 18 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری نموده است، قصد جدایی از جمع کهکشانی ها را دارد.

بر اساس گزارش نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا؛ این مدافع فرانسوی به دنبال تجربه چالشی جدید است، از این رو قصد جدایی از رئال مادرید را دارد. قرارداد فعلی واران با رئال مادرید در انتها ماه ژوئن 2022 به انتها می رسد و در صورتی که این بازیکن مصمم به ترک سانتیاگوبرنابئو باشد، تابستان آینده آخرین فرصت مدیران رئال مادرید برای بهره بردن اقتصادی از انتقال واران است.

اخیراً نشریه منچستر ایونینگ نیور انگلیس اظهار داشت، باشگاه منچستریونایتد خود را آماده می نماید تا بار دیگر شانس خود را برای به خدمت دریافت رافائل واران مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید امتحان کند. این مدافع 27 ساله در تابستان سال 2016 هم مورد توجه منچستریونایتد بود و ژوزه مورینیو سرمربی وقت این تیم قصد داشت شاگرد پیشین خود را به جمع شیاطین سرخ اضافه کند، هرچند در نهایت این مدافع میانی ترجیح داد در رئال مادرید بماند و زیرنظر زین الدن زیدان به کار خود ادامه دهد.

واران که تا به امروز در 343 بازی برای کهکشانی های به میدان رفته، فصل خیلی خوبی را با رئال مادرید تجربه نمی نماید چرا که کهکشانی ها شانس قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و سوپرجام اسپانیا را از دست دادند و در لالیگا هم با هفت امتیاز نسبت به اتلتیکومادرید صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده، در رده دوم جدول رده بندی جای دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11377

به "واران به دنبال جدایی از رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واران به دنبال جدایی از رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید