تور ارزان ترکیه: مراکز خرید شهر سامسون در ترکیه

به گزارش اکسپرس بلاگ، مراکز خرید شهر سامسون در ترکیه

سامسون، یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه است، علاوه بر جاذبه های گردشگری که در این شهر وجود دارد به این علت که در کنار بندر واقع شده سالانه پذیرای مسافران زیادی برای خرید به سمت خود می باشد. اگر به منظور خرید می خواهید به این شهر سفر کنید خبرنگاران در این پست تعدادی از فروشگاه های این شهر بندری در کشور ترکیه را معرفی نموده است تا هنگام سفر به این شهر سردرگم نشوید، با ما در مطلب مرتبط با مراکز خرید شهر سامسون همراه باشید.

تور ارزان ترکیه: مراکز خرید شهر سامسون در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مرکز خرید Piazza

یکی از مراکز خرید شهر سامسون که هنگام سفر هرگز نباید از آن غافل شوید. مرکز خرید پیازا محل مناسبی برای خرید اجناس و لباس های ترکیه ای می باشد. شهر سامسون بر کرانه دریای سیاه واقع شده است از بنادر مهم ترکیه محسوب می گردد. این مرکز خرید محل مناسبی برای خرید اجناس و لباس های ترکیه ای است. البته علاوه بر لباس های ترک، می توانید برندهای معروف مختلفی را نیز در این مکان پیدا کنید. در بالای این مرکز خرید نیز یک فودکورت بزرگ وجود دارد که از آن نیز می توانید بهره ببرید.

تلفن : 67 57 207 (850) 90

وب سایت : www.piazzaavm.com.tr/samsun

ساعات کاری : هر روز - ده صبح تا ده شب

آدرس : Carsamba Cad,No:25, Samsun, Turkey

مرکز خرید Lanse Ayakkabı

Lanse Ayakkabı یکی دیگر از مراکز خرید معروف شهر سامسون است. فروشگاهی برای خرید انواع کفش و کتانی های شیک که دارای قیمت های مناسبی می باشد.

تلفن : 76 76 231 (362) 90

ساعات کاری : هر روز 9 صبح تا 8:30 شب

آدرس : Çiftlik Mah, İstiklal Cad. No:121/A, İlkadım 55060 Samsun,Turkey

مرکز خرید Lovelet Alışveriş Merkezi

یکی از فروشگاه های شهر سامسون Lovelet می باشد، که در آن می تواند بیشتر برندهای معروف را پیدا کنید. این فروشگاه در ایام تعطیل کمی شلوغ می گردد. اگر قصد خرید لوازم بازی هم دارید این فروشگاه در شهر سامسون می تواند نیازهای شما را رفع سازد.

تلفن : 10 10 390 (362) 90

وب سایت : www.lovenet.com

ساعات کاری : هر روز 10 صبح تا 11:00 شب

آدرس : Toptepe Mah, Samsun, Ordu Karayolu 1. Km, No:1 55080 Samsun,Turkey

مرکز خرید İpekyol

فروشگاه ipekyol در شهر سامسون مختص لباس های زنانه می باشد، این فروشگاه در شهر سامسون بین بانوان بسیار محبوب بوده و بیشترا شلوغ است.

تلفن : 78 57 438 (362) 90

آدرس : Denizevleri Mah. Atatürk Bulv.Yeşilyurt AVM No: 154 K: 2. Samsun Turkey

بلوار سامسون AVM

بلواری در شهر شهر ساسمون وجود دارد که انواع فروشگاه ها و کافی شاپ ها در آن وجود دارد. این خیابان همچون خیابان ولیعصر شهر تهران می باشد و مغازه های متعددی در اطراف این بلوار وجود دارد.

تلفن : 55 27 290 (362) 90

آدرس : Samsun IlkadIm, Samsun, Turkey

مرکز خرید Yesilyurt Shopping Center

فروشگاه ipekyol در شهر سامسون مختص لباس های زنانه می باشد، این فروشگاه در شهر سامسون بین بانوان بسیار محبوب بوده و بیشترا شلوغ است.

تلفن : 25 25 439 (362) 90

آدرس : Denizevleri Mah. Ataturk Bulv. No:154 | Atakum, Samsun, Turkey

شهر سامسون یکی از منطقه ها بندری کشور ترکیه است از همین رو افرادی زیادی به منظور خرید به این شهر می فرایند. اما اگر در تمام مدت زمانی که در این کشور فقط مشغول خرید باشید سفری کسل کننده ممکن برای ایجاد گردد برای همین نباید جاذبه های این شهر را هم فراموش کنید، از همین رو تعدادی از منطقه های که مناسب گردشگری است را در ادامه آورده ایم تا یک تیر دو نشان بزنید. هم خرید کنید و هم از طبیعت و جاذبه ها لذت ببرید.

دریاچه لادیک (Ladik Golu)

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر سامسون دریاچه لادیک است که به وسیله کوه های زیبایی محصور شده و نمایی شگفت انگیز دارد. تعداد زیادی از افراد برای ماهیگیری به این دریاچه آمده و در اطراف آن به گشت و گذار و پیک نیک می پردازند.

موزه باندیرما وپورو (Bandirma Vapuru Muzesi)

موزه باندیرما وپورو یکی از موزه های منحصر به فرد شهر سامسون است. در واقع این موزه مربوط می گردد به کشتی که نام آن باندیرما بوده و در سال 1919 آتاتورک به وسیله آن از شهر استانبول به سامسون آمده بوده است.

آبشارهای کاباچویز (Kabaceviz)

این آبشارها که در 40 کیلومتری شهر سامسون قرار گرفته اند، مناظری شگفت انگیز و شبیه به افسانه ها دارند. آبشارهایی عریض و آرام که در بین مناظری سرسبز واقع شده اند و در بین آن ها نیز غارهایی کوچک و زیبا وجود دارند که باعث شده اند این منطقه یکی از مکان های دیدنی سامسون باشد که در سفر به این شهر به هیچ عنوان نباید آن را از دست داد.

مجسمه آمازون (Samsun Amazon Heykeli)

در مرکز پارک باتی مجمعه به یاد نمادی از سربازان افسانه ای که در مقابل یونانی ها ایستادند قرار گرفته است. این مجسمه آمازون نام دارد. و در نزدیکی دریا واقع شده است در صورت بازدید از آن می توانید چشم انداز ای زیبا از دریا را شاهد باشید.

نکاتی که در سفر به ترکیه باید در نظر داشته باشید!

  • در کشور ترکیه با توجه به این که یکی از توریستی ترین کشورهای منطقه است از همین رو حساسیت زیادی برای نوع پوشش وجود ندارد. مگر اینکه شما بخواهید به مساجد این کشور بروید که باید حدامکان روسری و لباس های کاملا پوشیده بر تن داشته باشید.
  • هزینه تاکسی در ترکیه بالاست حدالامکان از تاکسی در این شهر استفاده نکنید.
  • زمانی که مردم ترکیه به رسم آداب و رسوم خودشان شما را دعوت به چای یا غذا کردند با گذاشتن دست راست بر روی سینه خود به نشان احترام می توانید دعوت آنها را رد کنید.
منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 20765

به "تور ارزان ترکیه: مراکز خرید شهر سامسون در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: مراکز خرید شهر سامسون در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید