مربی تیم ملی شیرجه: شانس کسب سهمیه المپیک برای کریمی وجود دارد

به گزارش اکسپرس بلاگ، شهرام نظرپور می گوید حضور در مسابقات تدارکاتی در رشته شیرجه اهمیت زیادی دارد و اگر حمید کریمی در مسابقات تدارکاتی شرکت کند می تواند سهمیه المپیک بگیرد.

مربی تیم ملی شیرجه: شانس کسب سهمیه المپیک برای کریمی وجود دارد

مربی تیم ملی شنا در گفت و گو با خبرنگاران در مورد تمرینات ملی پوشان شیرجه در دوران قرنطینه خانگی اظهار کرد: سعی کردیم از راه دور به ملی پوشان برنامه تمرینی دهیم. آن ها هم فقط در خشکی تمرین دارند. امیدوارم که شرایط فراهم گردد و حداقل بچه های ملی پوش بتوانند از استخر استفاده نمایند. اگر شرایط همین طور پیش رود ورزشکاران 3 ماه تمرین در آب نخواهند داشت. البته طبق صحبت های سمیع زاده قرار است مجوز تمرین چند ملی پوش شنا و شیرجه در آب گرفته گردد که اگر این اتفاق بیفتد خیلی شرایط بهتر خواهد شد.

وی در مورد شیرجه رو هایی که می توانند سهمیه المپیک بگیرند، گفت: برای کسب سهمیه المپیک دو ملی پوش مد نظر است که شاید تنها یک نفر از آن ها اعزام گردد. حمید کریمی که در روسیه هم تمرین می نماید. او قرار بود در چند انتخابی شرکت کند که مسابقات لغو شدند. آخرین مسابقه انتخابی المپیک قرار بود اردیبهشت ماه در توکیو برگزار گردد که به تعویق افتاد و ممکن است بهار سال آینده انجام گردد. همچنین مجتبی ولی پور نیز یکی دیگر از ملی پوشان است که باید دید نظر فدراسیون در مورد اعزام وی چیست.

مربی تیم ملی شیرجه در ادامه گفت: با کریمی در ارتباط هستم. فیلم های او را می بینم عملکردش خیلی خوب است، اما متاسفانه او نتوانست در مسابقات تدارکاتی شرکت کند. حضور در مسابقات تدارکاتی در شیرجه خیلی مهم است. ممکن است شیرجه یک ورزشکار در مسابقه هیچ شباهتی به شیرجه هایش در طول تمرینات نداشته باشد. صاحب طلای المپیک در مسابقات انتخابی المپیک حذف شد، این اتفاقات در شیرجه وجود دارد. هر فردی که استرسش بالاتر باشد بیشتر این اتفاقات برایش رخ خواهد داد. اگر حمید در مسابقات تدارکاتی شرکت کند می تواند ورودی المپیک را کسب کند.

نظرپور در ادامه گفت: رشته ما سلیقه ای است. باید ورزشکار در چند تورنمنت شرکت کند تا داوران او را ببینند. اگر ورزشکار به چشم داور نیامده باشد می گویند گم نام است. تا ورزشکار بخواهد خود را در یک مسابقه ثابت کند کار از کار گذشته است. کریمی مسابقات انتخابی المپیک کره را نتوانست شرکت کند. مسابقه انتخابی دیگر در توکیو است، اگر قبل از آن چند تورنمنت شرکت کند می تواند ورودی المپیک را بگیرد.

مربی تیم ملی شیرجه گفت: اکنون که هیچ چیز با وجود ویروس کرونا معین نیست. بعضی از کشورها می خواهند از المپیک کناره گیری نمایند. برنامه مسابقات هم معلوم نیست باید ببینیم شرایط چگونه پیش می رود.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3050

به "مربی تیم ملی شیرجه: شانس کسب سهمیه المپیک برای کریمی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی شیرجه: شانس کسب سهمیه المپیک برای کریمی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید