مرگ یک پاراگلایدرسوار با سقوط در ارتفاعات غرب تهران

به گزارش اکسپرس بلاگ، بنا بر گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی یک پاراگلایدر سوار در ارتفاعات غرب تهران جان خود را از دست داد.

مرگ یک پاراگلایدرسوار با سقوط در ارتفاعات غرب تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، کوه های غرب تهران در ارتفاعات شهران و وردیج مناطقی است که هر هفته تعدادی از ورزشکاران پاراگلایدر اقدام به پرواز می نمایند. حالا خبر رسیده که در حادثه ای که برای یکی از این ورزشکاران اتفاق افتاده، او جان خود را از دست داده است.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره گفت: ساعت 18:06 دقیقه روز آدینه وقوع این اتفاق را به سازمان آتش نشانی اطلاع دادند که بلافاصله ماموران به منطقه حادثه اعزام شدند. همزمان ماموران اورژانس را هم در جریان این اتفاق قرار دادیم تا بتوانیم به یاری فرد آسیب دیده بشتابیم اما با وجود کوشش هایی که صورت گرفت احیا این ورزشکار ثمربخش نبود و وی جان خود را از دست داد.

وی در خصوص دلیل این اتفاق اضافه کرد: تعدادی از ورزشکاران این رشته به ارتفاعات وردیج رفته بودند که فردی حدود 57 ساله به دلیلی که توسط کارشناسان در دست آنالیز است در هنگام فرود کنترل خود را از دست داده و سقوط کرد که متاسفانه کوشش ها برای زنده نگه داشتن وی ثمربخش نبود و جان خود را از دست داد.

4127

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8082

به "مرگ یک پاراگلایدرسوار با سقوط در ارتفاعات غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ یک پاراگلایدرسوار با سقوط در ارتفاعات غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید