معرفی اپلیکیشن Calm؛ با مدیتیشن آسوده بخوابید

به گزارش اکسپرس بلاگ، اگر جای خالی آرامش را در زندگی خود احساس می کنید، اپلیکیشن Calm می تواند به مقدار قابل توجهی در بازگرداندن این عنصر مهم به تار و پود زندگیتان مؤثر باشد. با خبرنگاران مگ همراه باشید تا بیشتر با امکانات این اپ آشنا بشویم.

معرفی اپلیکیشن Calm؛ با مدیتیشن آسوده بخوابید

آرامش عنصر گم شده زندگی بسیاری از انسان ها در جهانی مدرن امروزی است؛ خصوصا دو سال اخیر که پاندمی کرونا معادلات جهان را به هم ریخت و میلیون ها نفر را به خاطر خانه نشینی و تبعاتش دچار اضطراب و انواع مسائل روحی و روانی کرد. اما اگر با تکنیک های مراقبه یا به اصطلاح مدیتیشن آشنا باشید، می دانید که چقدر می توانند در آسایش جسم و روان شما مؤثر باشند.

اپلیکیشن Calm برای آموزش مدیتیشن طراحی شده؛ محصولی که با تکنیک های مراقبه، با پخش نواهای دلپذیر طبیعت، با تمرینات تنفس و با قصیه های شبانه پیش از خواب کاری می نماید که راحت تر به خواب بروید و استرس ها و تنش ها را از جسم و جان خود بیرون کنید.

Calm به طور کلی از سه بخش تشکیل شده: Sleep، Meditate و Music که هر کدام زیرمجموعه های مختص به خودشان را دارند و وظایف خاصی را انجام می دهند. از Meditate آغاز کنیم که مهم ترین بخش اپلیکیشن به تعداد می آید. این قسمت شامل تمریناتی مثل تمرین تنفس و تنش زدایی از فکر است که بتوانید روی مسائل مهم زندگی تان بیشتر متمرکز باشید و کمتر روی عوامل استرس زا فکر کنید.

تمرینات مدیتیشن Calm از 3 دقیقه آغاز می شوند و هر قدر در آن ها پیشرفت کنید، تایم طولانی تر پیدا می نمایند که ممکن است به 25 دقیقه هم برسد. راهکارهای مقابله با استرس، تمرکز، خواب عمیق، شادی، راهکارهای جلوگیری از قضاوت و بروز خشم و … موضوعاتی هستند که در تمرینات مدیتیشن اپلیکیشن Calm به آن ها برخورد می کنید. البته برای استفاده از این محتوا باید به زبان انگلیسی هم تسلط داشته باشید.

اما بخش Sleep هم به نوبه خودش مجذوب کننده است. در این قسمت قصه های شبانه قبل از خواب برایتان تعریف می گردد که تعدادشان به بیش از 100 مورد می رسد. این قصه ها همگی دارای موزیک پس زمینه آرامش بخش هستند تا به یاری آن ها خواب آسوده تری را تجربه کنید.

از خواب صحبت کردیم. اپلیکیشن Calm در قسمت Music به غیر از موزیک های مناسب برای مدیتیشن و تمرکز، آرشیو فوق العاده ای از نواهای طبیعی مثل صدای باران و امواج دریا و ترق ترق آتش در جنگل و … را هم در خودش گردآوری نموده که برای تخلیه فکر پیش از خواب عالی ظاهر می شوند. از این صداها می توانید برای تمرینات یوگا هم یاری بگیرید.

نکته مهم در خصوص Calm و مزیت رقابتی اش نسبت به سایر نمونه های مشابه، برنامه ریزی های فوق العاده اش برای مدیتیشن است. بسته به سطحی که در آن قرار دارید، اپلیکیشن Calm می تواند برنامه های 7 الی 21 روزه ای برای مدیتیشن ارائه کند. اگر این تمرینات را درست و به موقع انجام بدهید، شک نکنید که متوجه تغییر بسیار بزرگی در آرامش روحی و جسمی خود می شوید. البته باید توجه داشته باشید که تمام قابلیت های Calm از ابتدا رایگان نیستند و برخی از آن ها نیازمند حق اشتراک خواهند بود.

اما به طور کلی تجربه کاربری اپلیکیشن حتی در نسخه رایگان به قدری عالی هست که با یک بار استفاده مشتری اش بشوید و شب هایتان را بدون آن به صبح نرسانید. اپلیکیشن Calm برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شده که می توانید از لینک های زیر به دانلود آن اقدام کنید.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17085

به "معرفی اپلیکیشن Calm؛ با مدیتیشن آسوده بخوابید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Calm؛ با مدیتیشن آسوده بخوابید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید