مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی

به گزارش اکسپرس بلاگ، صحبت های حاکی از توان پردازشی چهار برابر ایکس باکس وان ایکس، اجرای بازی ها در رزولوشن 8K و نرخ نوسازی 120Hz به گوش همه مان رسیده است. اما شاید این سوال در ذهن شما ایجاد گردد که آیا چنین سخت افزاری را می توان در کنسولی به ابعاد ایکس باکس وان ایکس قرار گرفته است؟

مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی

خاتمه بعد از مدت ها انتظار کمپانی سونی از ظاهر نهایی کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به خصوص برای ما که در ایران زندگی می کنیم بسیار مهم است و چند ماه است که منتظر هستیم تا قیمت کنسول بازی جدید سونی و مایکروسافت اعلام گردد. در این ویدئو از احتمالات صحبت می کنیم و به شما می گوییم ممکن است قیمتشان در چه محدوده ای باشد.

برخلاف آنچه شنیده شده بود مبنی بر ظاهر ساده و عظیم کنسول، ژاپنی ها همه ما را غافلگیر کردند و از ظاهر جذاب و متفاوت این کنسول رونمایی کردند. این در واقع اولین بار است که بعد از پلی استیشن 5، نسخه پایه کنسول سونی به رنگ سفید خواهد بود.

ظاهر این کنسول برخلاف کیت توسعه دهندگانی است که پیش از این دیده بودیم و بار دیگر شاهد بازگشت رنگ سفید بعد از پلی استیشن 1 خواهیم بود. این کنسول دارای مدل کاملا دیجیتال هم خواهد بود و به همراه هدست جداگانه و استند شارژر عرضه می گردد. مدل کاملا دیجیتال این کنسول اندازه باریک تری نسبت به مدل معمولی دارد.

منبع مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17495

به "مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: Ps5 یا Xbox X؟ مزایا، معایب و قیمت احتمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید