مهدی: اختلال سامانه بلیت فروشی به خاطر پهنای باند کم است، گاهی مجبوریم بازی ها را زمانی برگزار کنیم که خودمان نمی خواهیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که استقلال و پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود نمایند.

مهدی: اختلال سامانه بلیت فروشی به خاطر پهنای باند کم است، گاهی مجبوریم بازی ها را زمانی برگزار کنیم که خودمان نمی خواهیم

به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی درباره مشکل سامانه بلیت فروشی الکترونیکی ملاقات روز پنجشنبه تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال گفت: بلیت فروشی کاملاً در اختیار باشگاه ها و با مشارکت شرکت توسعه و تجهیز است. پهنای باند سامانه کم است و متقاضیان کمی را می پذیرد. وقتی طرفداران زیادی بخواهند بلیت بخرند، ترافیک ایجاد می گردد و باید پهنای باند را گسترده تر نمایند.

وی این اختلال را قابل پیش بینی دانست و گفت: طرفداران زیادی به استادیوم می فرایند و در ساعات نخست بلیت فروشی، این اتفاق می افتد. این مشکل، ساختاری نیست و ان شاءالله اتفاق جدیدی نمی افتد. این یک بحث فنی است و مدیران شرکت توسعه و تجهیز که سامانه بلیت فروشی را در اختیار دارند، بیشتر می توانند یاری نمایند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت وگو می کرد، درخصوص همزمانی تقریبی ملاقات سپاهان - نفت مسجدسلیمان با دربی 91 پایتخت توضیح داد: خیلی دل مان می خواست که این مسابقه با هیچ کدام از بازی ها تداخل نداشته باشد، اما در نیم فصل دوم، محدودیت هایی برای فشردگی برنامه ها داریم. برخی شهرها هم شرایط خاصی دارند و شرایط فرودگاه و فاصله ها، برخی اوقات دست ما را می بندد. ما مجبوریم برخی بازی ها را در زمان هایی برگزار کنیم که خودمان نمی خواهیم.

مهدی درباره شرایط ساماندهی طرفداران و خروج آنها از استادیوم آزادی بیان نمود: با توجه به استقبال بیش از اندازه طرفداران و اینکه ظرفیت استادیوم هم پُر خواهد شد، باید با هماهنگی یگان های انتظامی، شرایط را به صورتی فراهم کنیم تا به بهترین نحو، جمعیت مدیریت گردد و کوشش می کنیم اتفاق خاصی نیفتد.

وی با آرزوی موفقیت برای سرخابی های پایتخت بیان نمود: امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و این مسابقه، مقدمه ای برای موفقیت آنها در بازی های لیگ قهرمانان آسیا باشد. امیدوارم این دو تیم را در فینال این رقابت ها ببینیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 718

به "مهدی: اختلال سامانه بلیت فروشی به خاطر پهنای باند کم است، گاهی مجبوریم بازی ها را زمانی برگزار کنیم که خودمان نمی خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: اختلال سامانه بلیت فروشی به خاطر پهنای باند کم است، گاهی مجبوریم بازی ها را زمانی برگزار کنیم که خودمان نمی خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید