مهلت ثبت نام ذخیره های گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد تا 17 آبان تمدید شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد گفت: مهلت ثبت نام برای ذخیره های گروه علوم پزشکی تا خاتمه امروز، 14 آبان ماه بود که این مهلت تا خاتمه 17 آبان ماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام ذخیره های گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد تا 17 آبان تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج رشته های دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شده و پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

طهماسب کاظمی با بیان اینکه رشته های زیرگروه پزشکی دارای متقاضی بسیار زیادی است و نباید ظرفیت ایجاد شده خالی بماند، گفت: اسامی ذخیره های این رشته ها اعلام شده و در شرایط کنونی و به دلیل شیوع ویروس کرونا سامانه ای برای پذیرفته شدگان ذخیره رشته های علوم پزشکی اعلام شده تا نیازی به حضور در واحد های دانشگاهی و پر کردن فرم شماره 15 نباشد.

وی اضافه کرد: این افراد حتماً باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه مراجعه نموده و در سامانه طراحی شده به این منظور در آدرس www.azmoon.org تمایل خود را اعلام نمایند، چرا که این امر جایگزین فرم شماره 15 در واحد های دانشگاهی شده که داوطلبان در سنوات گذشته با مراجعه به واحد ها این فرم را تکمیل می کردند.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام برای ذخیره های گروه علوم پزشکی تا سرانجام امروز 14 آبان ماه بود که این مهلت تا سرانجام روز شنبه 17 آبان ماه تمدید شد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد با بیان اینکه پذیرفته شدگان قطعی رشته های علوم پزشکی باید حتماً فرایند ثبت نام خود را تا سرانجام روز شنبه 17 آبان قطعی نمایند، گفت: هیچگونه پذیرشی پس از این تاریخ انجام نخواهد شد و فرایند ثبت نام برای این افراد در ساعت 24 روز 17 آبان ماه پایان خواهد یافت و پس از آن تنها در صورتی اجازه ادامه فرایند ثبت نام خواهند یافت که ظرفیت اعلام شده توسط افراد ذخیره معرفی شده پر نشود و این موضوع به صورت متمرکز توسط سامانه آموزشیار کنترل خواهد شد.

طهماسب کاظمی در سرانجام اظهارکرد: نتایج نهایی قبولی قطعی ذخیره های گروه علوم پزشکی 19 آبان ماه توسط مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی اعلام خواهد شد و افراد معرفی شده می توانند به وسیله سامانه آموزشیار اقدام به ثبت نام نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9309

به "مهلت ثبت نام ذخیره های گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد تا 17 آبان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام ذخیره های گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد تا 17 آبان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید