میلیچ: استقلال دربی را 2 بر صفر می برد، بابت مصدومیت دیاباته متأسفم

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدافع کروات تیم فوتبال استقلال گفت: ما با یک شکل تیمی خیلی خوب در دربی بازی خواهیم کرد و از برد تیم مان مطمئنم.

میلیچ: استقلال دربی را 2 بر صفر می برد، بابت مصدومیت دیاباته متأسفم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هرویه میلیچ، مدافع کروات تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز درباره دربی پیش رو و آمادگی اش برای بازی مقابل پرسپولیس گفت: من و همه بازیکنان استقلال برای دربی آماده هستیم و می دانیم این بازی چقدر بااهمیت است. دربی برای هر دو تیم و طرفداران شان خیلی مهم است. ما با یک شکل تیمی خیلی خوبی در دربی بازی خواهیم کرد و از برد تیم مطمئن هستم.

وی درباره اینکه در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اولین بازی اش در دربی را انجام داد و نخستین تجربه بازی مقابل پرشمار تماشاگران را داشت، شرح داد: بازی در دربی یک تجربه جدید و خاص بود. من در دربی های زیادی در ایتالیا و کرواسی حضور داشتم و سابقه مرا می دانید، ولی این دربی خیلی خاص بود به خاطر اینکه 80-90 هزار تماشاگر در استادیوم حضور داشتند. من چه 90 دقیقه در زمین باشم و چه دقایقی بازی کنم برایم مهم این است که تمرکز لازم را برای بازی داشته باشم. حالا استادیوم پر باشد یا نه، باید تمرکز داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره تقابلش با بازیکنان هجومی پرسپولیس اظهار داشت: من شش هفت بازی پرسپولیس را دیده ام و می دانم چند بازیکن ملی دارند و بازیکنان سرعتی و تکنیکی در کناره ها دارند، ولی مطمئنم که آقای مجیدی و کادرفنی ما را برای این بازی آماده می کنند.

میلیچ در پاسخ به این پرسش که استقلال جایگزین مناسب برای دیاباته دارد، گفت: بابت مصدومیت دیاباته خیلی متأسف هستم، چون او دربی رفت را هم از دست داده بود. ما بازیکنان جانشین خوبی داریم. ما قائدی را داریم. ارسلان مطهری هم هست که سه گل زده. خوشبختانه تبریزی را نیز داریم. بازیکنان جایگزین آماده هستند.

وی در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی گفت: استقلال 2 بر صفر می برد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 733

به "میلیچ: استقلال دربی را 2 بر صفر می برد، بابت مصدومیت دیاباته متأسفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیچ: استقلال دربی را 2 بر صفر می برد، بابت مصدومیت دیاباته متأسفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید