نامه ضرغامی به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون

به گزارش اکسپرس بلاگ، تهران (پانا) - عزت الله ضرغامی در نامه ای به وزیر بهداشت، درخواست کرد واکسیناسیون فعالان و مشاغل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اولویت قرار گیرد.

نامه ضرغامی به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتی نوشت: امروز در نامه ای به وزیر محترم بهداشت، خواهان اولویت در واکسیناسیون عوامل حوزه های ماموریتی وزارتخانه شدم.

اهمیت سلامتی در مراودات اجتماعی و ضرورت حمایت از این بخش مهم مالی و خدماتی به ویژه گردشگری را هم حضوری تشریح کردم.

از ایشان به علت موافقت و دستور اجرایی شان تشکر می کنم.

وزارت بهداشت چهارشنبه گذشته (10 شهریورماه) مشاغل نوی را که واکسیناسیون آن ها در مهرماه با اولویت انجام می گردد، اعلام نمود که هتلداران در لیست این مشاغل اعلام شد.

پس از آن، معاون گردشگری گفت: طی صحبتی که با آقای رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا داشتم، تایید کرد که علاوه بر هتلداران، همه فعالان و مشاغل مرتبط با گردشگری که قبلا مصادیق آن به وزارت بهداشت اعلام شده است، در ردیف این گروه نو قرار گرفته اند که پس از احراز هویت شغلی به وسیله ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و تایید از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، واکسیناسیون آن ها در مهرماه شروع می گردد.

در هفته های گذشته، گروه کوچکی از هتلداران در تعداد انگشت شماری از استان ها، در هماهنگی با استانداری ها تزریق واکسن کووید را شروع نموده اند، اما همچنان طیف گسترده ای از هتلداران و دیگر مشاغل گردشگری از جمله راهنمایان و راننده های گردشگری، بومگردی ها، بعلاوه، موزه داران، راهنمایان موزه، سایت ها و محوطه های تاریخی و هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی و هنرهای سنتی که در 19 ماه گذشته کسب و کارشان دچار رکود و یا تعطیل شده است، محروم از واکسن کرونا هستند.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16562

به "نامه ضرغامی به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ضرغامی به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید