نایب رئیس دیر انتخاب گردد اما گزینه خوبی باشد

به گزارش اکسپرس بلاگ، شبنم علیخانی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط تمرین هایش گفت: بازیکنان به طور جداگانه تمرینات بدنسازی را انجام می دهند اما هنوز در قالب تیمی آغاز به کار نکرده اند و قرار است تا 10 روز آینده استارت تمرینات زده گردد.

نایب رئیس دیر انتخاب گردد اما گزینه خوبی باشد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

بازیکن تیم والیبال سایپا دلیل دیر شروع شدن تمرینات را این گونه ذکر کرد و گفت: قرار است باشگاه از بازیکنان تست کرونا بگیرد و به جز تیم ما، سایر تیم ها نیز حضور دارند و برای رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تداخل، کمی دیرترتمرینات شروع می گردد. همچنین تعداد بازیکنان غیربومی زیاد است و اسکان آنها کار را سخت تر می نماید. متأسفانه نمی دانم چرا اصرار بر زود بسته شدن قراردادها داشتند، اما تمرینات را دیر شروع می نمایند.

وی تأکید کرد: مردان خیلی وقت است که تمرینات خود را شروع نموده اند و حتی بعضی از بازیکنان نیز به کرونا مبتلا شدند و پس از سرانجام قرنطینه، تمرینات را از سر گرفتند اما متأسفانه ما بازیکنان از سمت باشگاه و مربیان تحت فشار بودیم که قراردادهای خود را زود ببندیم چرا که تصمیم دارند تمرینات را زود شروع نمایند.

ملی پوش والیبال بانوان ادامه داد: همواره 6 ماه نخست سال در اردوهای ملی بودیم و بدن هایمان آماده بود اما سال جاری به دلیل شیوع کرونا، خبری از اردوها نیست و همین کار ما را کمی سخت تر می نماید.

علیخانی در ادامه درباره حضور داورزنی در فدراسیون والیبال گفت: قطعاً با برگشت داورزنی اتفاق های بهتری برای بانوان رقم خواهد خورد، ما تجربه روزهای خوبی را با داورزنی داشته ایم و مطمئناً اتفاق های خوبی خواهیم ساخت.

وی درباره تأخیر در انتخاب نایب رئیس نیز گفت: با توجه به شرایط، تأخیر در تمام کارها وجود داشت حتی سرمربی تیم مردان نیز معین نشده است. انتخاب نایب رئیس مهم است اما اگر دیر انتخاب گردد ولی انتخاب خوبی باشد، به نفع بانوان خواهد بود. داورزنی به بانوان یاری زیادی می نماید. امیدوارم این اتفاق نیز رقم بخورد.

ملی پوش والیبال بانوان در سرانجام گفت: امیدوارم تمرینات به زودی شروع گردد. پنجم مهرماه قرعه کشی رقابت ها است و پس از آن بازی ها شروع می گردد. آرزو دارم همه در سلامت باشند و زودتر از شر این ویروس خلاص شویم چرا که به غیر از سلامت جسمانی، از نظر روحی نیز آسیب دیده ایم. امیدوارم به زودی به شرایط عادی بازگردیم و حال والیبال و والیبالی ها بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7443

به "نایب رئیس دیر انتخاب گردد اما گزینه خوبی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس دیر انتخاب گردد اما گزینه خوبی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید