نباید برای هر قهرمان دنیا و المپیک کارت مربیگری صادر کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس فدراسیون کشتی گفت: مربیان باید در کلاس های مربیگری شرکت نمایند و نباید برای هر قهرمان دنیا و المپیک کارت مربیگری صادر کرد.

نباید برای هر قهرمان دنیا و المپیک کارت مربیگری صادر کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از فدراسیون کشتی، مجمع سالیانه هیئت کشتی استان البرز، بعد از ظهر امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار گردید.

این مجمع با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، حمید یاری رئیس هیئت کشتی استان و سایر اعضا برگزار گردید.

ابراهیم جوادی دارنده مدال های برنز المپیک و طلای دنیا، بهروز یاری دارنده مدال برنز دنیا، حسین نوری و علیرضا کریمی از مدال آوران و اعضای تیم های کشتی فرنگی و آزاد کشورمان نیز در این مجمع حضور داشتند.

رئیس فدراسیون کشتی در این مجمع گفت: در دهه هفتاد جمعیت کشتی گیران بیمه شده میلیونی بود در حالی که این جمعیت در اواخر دهه 90 به 45 هزار نفر رسیده است.

وی در ادامه اضافه نمود: به جهت تقویت کشتی در کشور باید در مدارس کانون هایی را برای جذب نوجوانان به کشتی، راه اندازی کنیم.

دبیر با تاکید بر اینکه مربیان باید در کلاس های مربیگری شرکت نمایند، گفت: نباید برای هر قهرمان المپیک و دنیا کارت مربیگری صادر کرد. دلیلی ندارد که یک قهرمان، مربی خوبی هم باشد و اگر قرار است سرمربی و یا مربی باشد، ابتدا باید در کلاس های مربی گری شرکت کند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به ارزشیابی هیأت های کشتی تاکید نمود: در ارزش یابی های جدید، از هیأتی که ورزشکار دوپینگی داشته باشد و یا اینکه نتواند مدیریت لازم را برای کنترل وزن کم کردن کشتی گیران نوجوان داشته باشند، امتیاز کم می گردد.

غفرانی نیز با تاکید بر اینکه تمام سعی خود را در جهت اعتلای قهرمانان کشتی استان بکار می گیریم، اضافه نمود: امید است در امسال با یاری تمامی کشتی گیران و مسئولان این حرفه ورزشی بتوانیم اسباب ارتقای این رشته ورزشی را فراهم کنیم.

حمید یاری در این مجمع گفت: دو سال قبل در عرصه دنیای 2 مدال کسب کردیم که در سال گذشته این آمار به 3 عدد رسید.

وی ادامه داد: کسب 7 مدال آسیایی و بین المللی و 18 مدال کشوری از موفقیت های کشتی گیران البرزی در سال گذشته بوده است.

4127

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3967

به "نباید برای هر قهرمان دنیا و المپیک کارت مربیگری صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید برای هر قهرمان دنیا و المپیک کارت مربیگری صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید