نجات کلاغ سفید از مرگ در نورث ونکوور

به گزارش اکسپرس بلاگ، یک کلاغ آلباینو نا که سلامتش به خطر افتاده بود ،این هفته در نورث ونکوور کشف و نجات داده شد و حالا در مرکز بازیابی حیات وحش برنابی دوران نقاهت را می گذراند.

نجات کلاغ سفید از مرگ در نورث ونکوور

بهترین تجربه سفر را به کارگزار کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

این کلاغ زال که نتیجه یک جهش ژنتیکی نادر است که کاملا منجر به عدم وجود رنگ می گردد، در کوچه ای در نورث ونکوور بین خیابان های چهاردهم و پانزدهم پیدا شد.

ویندی سخون هماهنگ نماینده ارتباطات انجمن نجات حیات وحش بریتیش کلمبیا گفت شهروندی که او را پیدا کرد متوجه شد پرنده خسته است و پرواز نمی کند.

گری لوگان اهل نورث ونکوور گفت کلاغ احتمالا همان کلاغی بوده که او و شوهرش کمی قبل در همان کوچه دیده بودند. ابتدا آن ها فکر کردند این پرنده عجیب کبوتر است اما به زودی متوجه شدند که باید چیزی بسیار نادرتر باشد.

لوگان گفت آن زمان پرنده روی بوته ها نشسته بود و مشغول تمیز کردن خودش بود. او گفت دوربینم را آوردم و چند عکس از او گرفتم و افزود که لانه ای از کلاغ ها در حیاط پشتی خانه اش هست و محتمل است این کلاغ از اعضای همان خانواده باشد.

وقتی لوگان آنلاین به جستجوی کلاغ های آلباینو پرداخت، متوجه شد که آن ها پرندگان نادری هستند. او گفت: آن ها بسیار نادر هستند و اگر یک عدد از آن ها را ببینید خیلی خاص است. اما وقتی او پیش پرنده برگشت، پرنده رفته بود.

سخون گفت وقتی پرنده به مرکز حیات وحش آورده شد حال خوبی نداشت. وزنش از حالت معمول کمتر بود و بدنش کم آبی داشت. تست های دامپزشکی نشان داد که کلاغ بینایی خیلی خوبی ندارد و کیفیت پرهایش هم خوب نیست. تمام این ها مشکلاتی است که می تواند در کنار جهش ژنتیکی شکل بگیرد که باعث آلبینیسم می گردد.

او گفت همچنین کلاغ های زال نسبت به دیگر کلاغ ها در معرض خطر بیشتری از سوی حیوانات شکارچی قرار دارند چون رنگ شان باعث می گردد در چشم باشند. او افزود که دیگر کلاغ ها مسلما می دانند که کلاغ آلباینو متفاوت است چون برخی مواقع آن ها را اذیت می نمایند.

به گفته وی کارکنان مرکز حالا مراقب این هستند که پرنده به اندازه کافی آب بخورد و به او غذاهای با پروتئین بالا می دهند تا سلامت خود را به دست بیاورد. آن ها امیدوارند بتوانند کلاغ سفید را دوباره در طبیعت رها نمایند.

سال گذشته یک کلاغ آلباینو دیگر هم از اقیانوس نجات داده شده بود و در مرکز بازیابی گیبسونز در سانشاین کوست از او مراقبت می شد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7255

به "نجات کلاغ سفید از مرگ در نورث ونکوور" امتیاز دهید

1 کاربر به "نجات کلاغ سفید از مرگ در نورث ونکوور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات کلاغ سفید از مرگ در نورث ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید