نصیرزاده: انقلاب ما شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر است، هیچ نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست

به گزارش اکسپرس بلاگ، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب ما شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر است که امید را در دل مستضعفین دنیا ایجاد کرد.

نصیرزاده: انقلاب ما شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر است، هیچ نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز 19 بهمن 1357 و بیعت کارکنان همافران با امام خمینی (ره) در پیش خطبه های نماز آدینه این هفته تهران با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم که شگفت انگیز ترین پدیده تاریخ معاصر است.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تأثیرات زیادی بر مناسبات بین المللی گذاشته و در این چهل و یک سال با رهبری امام راحل و رهبری معظم انقلاب، امید را در دل مستضعفان دنیا ایجاد نموده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب ایران بر خلاف دیگر انقلاب های دنیا آمیخته با دین بوده و است و همین موضوع ترس را در دل دشمن ایجاد کرد.

امیر نصیرزاده افزود: کارکنان نیروی هوایی در 19 بهمن 57 با آگاهی کامل و تشخیص حق علیه باطل با لباس رسمی و کارت پرسنلی در مدرسه علوی حضور پیدا کردند. قید بندگی را از پا گشودند و به آزادگی رسیدند. بعضی از پرونده های دوستان را که می بینیم، بعضی از همکاران در خاش منتظر اجرای حکم اعدام بودند و اگر انقلاب دیرتر به پیروزی می رسید، شاید این اتفاق رخ می داد.

او بیان نمود: اینکه چرا این حرکت در نیروی هوایی که به خاطر سیاست شاه بیشتر با آمریکایی ها مأنوس بودند رخ داد، به این دلیل بود که رژیم این نیروی انقلابی را نمی شناخت.

فرمانده نیروی هوایی افزود: نیروی هوایی غارت منابع کشور را از سوی آمریکا می دید. یکی از فجر آفرینان برایم تعریف می کرد که مستشاران آمریکایی ما را تحقیر می کردند و به هیچ آداب و رسومی پایبند نبودند. آمریکایی ها با درجه پایین تر از ما وقتی وارد اتاقی می شدند، به روی میز می پریده و روی آن می نشستند.

امیر سرتیپ نصیرزاده بیان نمود: آمریکایی ها منابع ما را به غارت می بردند و از همین رو نیروی هوایی منتظر بودند تا ندای انقلاب را بشنوند. سال ها کانون های انقلابی در نیروی هوایی شکل گرفته بود تا در نهایت 19 بهمن خود را نشان داد.

او توضیح داد: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس در تحمیل اراده سیاسی و نظامی به دشمن، بازنگه داشتن شریان مالی کشور و حفظ امنیت کار های بزرگی انجام داد که به طور مثال می توان به کاری که شهید دوران در زمانی که دیپلماسی به بن بست رسیده بود اشاره نمود که نشان دهنده تحمیل اراده سیاسی و نظامی ایران به دشمن بود.

فرمانده نیروی هوایی گفت: نیروی هوایی همواره کنار مردم است. وقتی در زمان عید نوروز بعضی مناطق کشور با سیل روبرو شد، کارکنان نیروی هوایی تعطیلات عید را رها کردند و به کمک مردم شتافتند. در عملیات مردم کمک حدود دو هزار تن بار را کارکنان نیروی هوایی جابجا کردند.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: در زمان بعد از جنگ نیز با کار روی پروژه های جدید به ساخت جنگنده ها و هواپیمای جدید برای نیروی هوایی پرداختیم و پروژه های جدیدی را به اجرا درآوردیم که کوثر، صاعقه و آذرخش نماد آن است.

او گفت: اگر فرصتی برای اعلام فراهم شد، خواهیم گفت: برای حمایت از نیرو های مدافع حرم، نیروی هوایی چه اقداماتی انجام داده است.

فرمانده نیروی هوایی افزود: ما همانگونه که توانایی ایجاد امنیت در منطقه را داریم و هر تهدیدی را به سرعت جواب می دهیم، توانایی ایجاد صلح و ثبات را نیز داریم.

امیر سرتیپ نصیرزاده بیان نمود: باید همه را به شرکت در دو رویداد مهم پیش رو دعوت کنیم. شرکت پر شور در انتخابات مجلس و همچنین راهپیمایی 22 بهمن. مردم این دو رویداد را مورد توجه خود قرار دهند

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 775

به "نصیرزاده: انقلاب ما شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر است، هیچ نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: انقلاب ما شگفت انگیزترین پدیده قرن حاضر است، هیچ نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید