هتل زیبای سان آیلند مالدیو

به گزارش اکسپرس بلاگ، سان آیلند ریزوت و اسپا (Sun Island Resort & Spa) استراحتگاهی زیبا در کشور خوش آب و رنگ و جزیره ای مالدیو است.این هتل 426 اتاق و سوئیت مبله در اندازه های مختلف و با امکانات گوناگون دارد.

هتل زیبای سان آیلند مالدیو

مهمانان می توانند علاو بر تماشای مناظری بهجت آور از از آب های یاقوت فام اقیانوس هند، به اموری همچون تفریح در دریاچه هتل با جت اسکی، قایق سواری، بادسواری (Windsurf) و کاتاماران (Catamaran) بپردازند.

اتاق های هتل تیپ های مختلفی دارد که بنگالو (واحدهای اقامتی روی آب) از آن جمله است.

در این هتل زیبایی های خیره کننده، با نشاط و سرزندگی مناطق استوایی در هم می آمیزد و اقامتی به یادماندنی برای افراد رقم می خورد.

به گفته سایت هتل به آدرس www.villahotels.com، افراد با پا گذاشتن به این هتل گویی به دنیای عجیب و پرماجرایی گام می نهند که در آن هم ماجراجویی موج می زند و هم آرامشی رخوت انگیز.

گشت و گذار در اطراف هتل و تماشای زوایای مختلف فرهنگ منحصر به فرد اهالی مالدیو از دیگر فعالیت های محبوب مهمانان است.

سان آیلند ریزوت و اسپا در جزیره Nalaguraidhoo در منطقه Ari Atollجنوبی واقع شده و از فرودگاه بین الملی ابراهیم نصیر در شهر ماله - پایتخت مالدیو - 100 کیلومتر فاصله دارد.

این مسافت با هواپیماهای کوچک موسوم به ارابه فرود در نیم ساعت طی می شود.فاصله هوایی هتل از هند یا سریلانکا فقط یک ساعت است.

آژانس اسمان هفتم ارائه دهنده پکیج تور مالدیو ویژه نوروز 93 میباشد، جهت کسب اطلاع از قیمت هتل ها اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن 88518519 تماس حاصل فرمایید.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: لست سکند
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 130

به "هتل زیبای سان آیلند مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل زیبای سان آیلند مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید