هتل تعیین یکی از مشهورترین هتل های فومن است

به گزارش اکسپرس بلاگ، سیری در ایران/ براساس خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر گشته، هتل مشخص یکی از مشهورترین هتل های فومن است.

هتل تعیین یکی از مشهورترین هتل های فومن است

هتل مشخص فومن هتلی پنج ستاره بوده که در نزدیکی شهر فومن واقع شده است. این هتل که از آن به هتل مزرعه ایران نام برده می گردد، میان مزارع زیبای چای نهاده شد. به علت نزدیکی به دو مرکز دیدنی تاریخی گیلان یعنی قلعه رودخان و روستای پلکانی ماسوله این هتل همیشه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. هتل مشخص با فراهم آوردن برترین امکانات میخواهد اقامتی خاطره انگیز را در دل طبیعت به میهمانان خود هدیه دهد.

جمعا 75 اتاق و سوئیت در هتل موجود است. تمامی واحدها دارای امکاناتی چون تهویه مطبوع، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، چای ساز، یخچال و حمام اختصاصی هستند. برخی اتاق ها نمایی رو به مزرعه چای دارند. رستوران هتل مشخص با ارائه انواع غذاهای لذیذ و سالم تهیه شده از برترین مواد پذیرای میهمانان گرامی است. طعم دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های گوارا را در کافی شاپ هتل تجربه کنید. بعلاوه، چایخانه سنتی پدر با سرو چای اصیل ایرانی چیده شده از مزارع چای هتل در فضایی دلنشین و دنج میزبان میهمانان عزیز است.

به منظور سپری کردن اوقات فراغت میهمانان و تفریح بچه ها سالن بیلیارد و اتاق بازی در هتل راه اندازی شده است. اگر به ورزش و تناسب اندام علاقه دارید، می توانید در سالن بدنسازی ورزش نموده یا در استخر مجموعه ورزشی هتل شنا کنید و پس از آن برای اینکه خستگی را از تن به در نموده، در حمام بخار استراحت کنید. یک تالار پذیرایی چند منظوره با تجهیزات کامل و امکاناتی چون سالن غذاخوری و اتاق عقد میزبان انواع مراسم، جلسات، همایش ها و جشن عروسی است. از دیگر امکانات رفاهی هتل مشخص فومن میتوان به اینترنت وای فای، پارکینگ، لابی ، خدمات خشکشویی و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 25028

به "هتل تعیین یکی از مشهورترین هتل های فومن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تعیین یکی از مشهورترین هتل های فومن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید