هر آنچه باید درمورد ارسال پیامک با شماره اختصاصی بدانید

به گزارش اکسپرس بلاگ، بازاریابی پیامکی یکی از روش های تبلیغاتی بسیار پرطرفدار در دنیای تجارت به شمار می رود که هزینه بسیار پایینی دارد و از سرعت و بازدهی بالایی هم برخوردار است. شما می توانید پیامک های تبلیغاتی خودتان را از خطوط عمومی و اختصاصی برای مخاطب ها ارسال کنید. در این مطلب درباره ارسال پیامک با شماره اختصاصی توضیح می دهیم.

هر آنچه باید درمورد ارسال پیامک با شماره اختصاصی بدانید

شماره اختصاصی پیامکی چیست؟

خطوط پیامکی، شماره های ارتباطی هستند که از آن ها برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و پیامک های انبوه استفاده می شود. انواع مختلفی از خطوط پیامکی وجود دارند که در بعضی موارد با یکدیگر تفاوت هایی هم دارند. بعضی از این تفاوت ها عبارتند از:

· اپراتور ارائه دهنده خطوط پیامکی

· سرعت ارسال پیامک

· امکان دریافت گزارش ارسال پیامک

· امکان عودت هزینه های مربوط به پیامک های ناپیروز

· نحوه ارائه خطوط اختصاصی

· نوع سیاست کاری خطوط پیامکی

· و غیره

خطوط اختصاصی پنل پیامکی درست مانند خطوط انحصاری هستند که هنگام خرید سیم کارت های تلفنی برای استفاده در سامانه، در اختیار شما گذاشته می شوند. زمانی که شما قصد دارید که از طریق پنل های پیامکی، اس ام اس انبوه ارسال کنید، لازم است که یک خط اختصاصی برای کسب وکار خودتان تهیه کنید. این در حالی است که خطوط عمومی پیامکی به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار می گیرند.

معمولاً شماره های اختصاصی متنوعی در پنل پیامکی به کاربران ارائه می شوند. این شماره های اختصاصی با پیش شماره های 1000، 2000، 3000، 5000، 9000 و 021 آغاز می شوند که خدمات و امکانات هر یک از آن ها متفاوت است.

هر یک از این پیش شماره ها توسط اپراتورهای مختلفی ارائه می شوند که می توانند در هزینه و قیمت خدمات، متفاوت باشند.

معرفی و خرید انواع خطوط اختصاصی پیامکی

پنل پیامکی ملی پیامک خطوط اختصاصی پیامکی را با شرایط ویژه، پشتیبانی حرفه ای و قیمت مناسب به شما ارائه می کند. در ادامه انواع خطوط اختصاصی پیامکی ارائه شده در سامانه پیامکی ملی پیامک را بررسی می کنیم.

خطوط اختصاصی اپراتور 1000

خطوط پیامکی با پیش شماره 1000 از سری اپراتورهای قدیمی به شمار می رود که پس از سال ها خدمات رسانی، به خوبی امتحان خودش را پس داده و عملکرد پیروزیت آمیزی را ارائه کرده است.

این خطوط سرعت بسیار بالایی در ارسال پیامک ها دارند و با تعرفه مناسبی هم به فروش می رسند. تعرفه مناسب پیامک ها، امکان دریافت گزارش دقیق پیامک ها، عدم نیاز به تمدید سالانه، عودت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات، امکان انتخاب خطوط دل خواه با پیش شماره 1000 از دیگر ویژگی های خطوط اختصاصی اپراتور 1000 به شمار می رود.

خطوط اختصاصی اپراتور 2000

خطوط پیامکی با پیش شماره 2000 توسط اپراتوری ارائه می شوند که بیشترین و کامل ترین بازگشت هزینه را برای ارسال های ناپیروز دارد. در مقابل، تعرفه خطوط و پیامک های این اپراتور تاحدودی بیشتر از سایر اپراتورهاست. مزایا و ویژگی های خطوط پیامکی با پیش شماره 2000 شامل سرعت بالای ارسال پیامک ها،امکان انتخاب خطوط دل خواه شما، امکان دریافت گزارش دقیق و امکان عودت هزینه پیامک های ارسال نشده است.

خطوط اختصاصی اپراتور 3000

خطوط پیامکی با پیش شماره 3000 درست مانند خطوط پیامکی اپراتور 1000 قدیمی و پیروز هستند. این سری از خطوط پیامکی تنها به صورت سفارشی و با انتخاب دقیق ارقام شماره قابل خریداری هستند.

درحال حاضر بسکمک از سازمان های دولتی و خصوصی از خطوط پیامکی اپراتور 3000 برای تبلیغات و اطلاع رسانی ها استفاده می کنند. به عنوان ویژگی های خطوط پیامکی با پیش شماره 3000 می توان به قابلیت دریافت گزارش پیامک ها، سرعت ارسال متوسط، تعرفه مناسب پیامک ها، هزینه نسبتاً پایین ثبت خطوط 10 رقمی، امکان بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده به مخابرات نام برد. همچنین خطوط پیامکی این اپراتور نیازی به تمدید سالیانه ندارند.

خطوط اختصاصی اپراتور 50001

سرعت ارسال بالا همراه با هزینه بسیار پایین پیامک ها، مهم ترین ویژگی های خطوط اختصاصی اپراتور 50001 به شمار می فرایند که توجه و رضایت مشترکین بسکمک را به خود جلب کرده است.

تعرفه پیامک فوق العاده پایین، تعرفه پایین ثبت خطوط اختصاصی، سرعت بالای ارسال پیامک ها، امکان بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات، امکان خرید سرشماره 8 رقمی و دریافت رایگان کلیه زیرشاخه ها تا 15 رقم، امکان خرید خطوط تنها به صورت سفارشی و انتخاب ارقام، قابلیت دریافت گزارش دقیق پیامک ها و عدم نیاز به تمدید سالیانه خطوط، ویژگی های این سری از خطوط اختصاصی هستند.

خطوط اختصاصی اپراتور 50004

ویژگی های خطوط اختصاصی اپراتور 50004 درست مانند اپراتور 50001 است، با این تفاوت که امکان ارسال لینک در متن پیامک ها نیز در این خطوط فراهم شده است.

خطوط اختصاصی اپراتورهای 021 و 026

خطوط اختصاصی اپراتورهای 021 و 026 از نوع خطوط پیامکی ثابت برای تهران و کرج هستند. تعرفه پیامک به نسبت پایین، قابلیت دریافت گزارش دقیق پیامک ها، امکان بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات، عدم تداخل با خطوط تلفن، تعرفه پایین ثبت خطوط، سرعت ارسال متوسط پیامک ها و عدم نیاز به تمدید سالیانه خطوط، از ویژگی های خطوط اختصاصی اپراتورهای 021 و 026 به شمار می فرایند.

خطوط اختصاصی اپراتور 21000

خطوط اختصاصی اپراتور 21000 از نوع خطوط تلفن ثابت بوده و برایکسب وکارهایی مناسب است که در تهران و کرج مستقر نیستند. ویژگی های مهم این خطوط شامل تعرفه پیامکی نسبتاً پایین، سرعت ارسال متوسط، تعرفه پایین ثبت خطوط، عدم نیاز به تمدید سالیانه خطوط، امکان دریافت گزارش دقیق پیامک ها و امکان عودت پیامک های نرسیده به مخابرات است.

معرفی سامانه پیامکی ملی پیامک

سامانه ملی پیامک یک اس ام اس پنل معمولی نیست. بلکه یک ابزار قدرتمند و کامل برای کسب وکار شما محسوب می شود که به کمک آن می توانید مشتریان را جذب کنید، آن ها را حفظ کرده و یک رابطه پایدار میان تجارت تان و مشتریان ایجاد کنید.

به کمک پنل پیامکی ملی پیامک می توانید کسب وکارتان را بهبود ببخشید و کیفیت خدمات و محصولات خود را افزایش بدهید.

یکی از مهم ترین ویژگی های سامانه پیامکی ملی پیامک قابلیت ارسال پیامک به صورت هوشمند است. این سامانه شما را قادر می سازد که پیامک های تبلیغاتی، مسابقه و نظرسنجی های خود را براساس مناطق جغرافیایی، سن یا جنسیت مشتریان، اصناف و مشاغل مختلف، انتخاب اپراتورهای مختلف و غیره، تفکیک کنید.

به کمک این سامانه می توانید مشتریان خود را در دفترچه تلفن همراه با اطلاعات آن ها ذخیره کنید و آن ها را دسته بندی کنید. این سامانه امکان عضویت اتوماتیک مشتریان را در دفترچه تلفن فراهم می کند. همچنین شما می توانید پیام های از پیش تعریف شده ای را در زمان های مشخص برای عده به خصوصی از مشتریان تان ارسال کنید. برای مثال پیامک های تبریک، تسلیت، سررسیدها و غیره را می توانید به صورت اتوماتیک در زمان مناسب ارسال کنید.

اما پیش از خرید خطوط عمومی و اختصاصی پیامکی، باید نکات مهمی را من جمله شرایط قرارداد پنل اس ام اس ملی پیامک مدنظر داشته باشید که در ادامه مرور می کنیم.

نکات لازم پیش از خرید خطوط عمومی و اختصاصی پیامکی

پیش از آن که اقدام به خرید خطوط عمومی و اختصاصی پیامکی کنید، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید:

ü باید تعرفه خطوط پیامکی را پیش از استعلام آن ها بررسی کنید.

ü توجه داشته باشید که هزینه مربوط به خطوط اختصاصی از حساب شما کسر می شوند.

ü عملیات و فرآیندهای استعلام خطوط اختصاصی زمان بر هستند و به زمان بیشتری نیاز دارند. بنابراین باید تا زمان دریافت پاسخ استعلامات خطوط اختصاصی شکیبایی کنید.

ü پس از پرداخت هزینه خطوط پیامکی، خط اختصاصی شما در محدوده زمانی 24 الی 48 ساعت فعال خواهد شد.

ü زمانی که خط اختصاصی مدنظر خود را در زمان های غیراداری استعلام یا خریداری می کنید، پیگیری آن روز اداری بعدی انجام می شود.

ü هزینه خطوط در خدمات کنندگی پنل پیامکی ملی پیامک کاهش چشمگیری پیدا می کند.

برای خرید خطوط پیامکی می توانید به آدرس www.melipayamak.com مراجعه کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند. کارشناسان ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا 10 شب جوابگوی شما هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 9975

به "هر آنچه باید درمورد ارسال پیامک با شماره اختصاصی بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه باید درمورد ارسال پیامک با شماره اختصاصی بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید