هلی کوپتر خودران ساخته شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به تازگی یک هلی کوپتر خودران ساخته شده که از فناوری تاکسی هوایی بهره گیری نموده و قرار است در ترافیک و هوای آلوده به مردم خدمت رسانی کند.

هلی کوپتر خودران ساخته شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شرکت Skyryse، به تازگی یک هلی کوپتر خودران ساخته که از فناوری تاکسی هوایی بهره گیری نموده است.

این شرکت ویدئویی از بالگرد خودران این شرکت منتشر نموده که در آن پرواز این فناوری جدید به خوبی قابل مشاهده است.

شرکت Skyryse می گوید با یاری سخت افزارها و نرم افزارها و همچنین سنسورهایی که قادر به راهنمایی و تثبیت وسیله نقلیه هستند، می تواند بالگردهای خاموش را از زمین بلند کند.

هنوز تعیین نیست که چه زمانی فناوری Skyryse به طور گسترده در دسترس خواهد بود و این شرکت هنوز در خصوص مراحل بعدی شرح نداده است.

از جمله موارد دیگر، سازندگان این هلیکوپتر می گویند که این فناوری به سهولت در ترافیک و آلاینده ها در شهرهای بزرگ و تحول در رفت و آمد در آینده یاری خواهد نمود.

در ماه ژانویه، بوئینگ همچنین فاش کرد که در حال کار بر روی فناوری پرواز خودران است؛ یک وسیله نقلیه مسافربری تمام برقی که جدیدترین تکنولوژی ها را دارد.

این شرکت به طور خلاصه هواپیمای نوآورانه را در یک میدان هوایی در ویرجینیا آزمایش کرد و این خودرو را برای چند ثانیه با موفقیت به پرواز درآورد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 151

به "هلی کوپتر خودران ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلی کوپتر خودران ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید