هواوی در همکاری با شرکت فرانسوی Devialet از اسپیکر جدید خود رونمایی کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، مراسم دیروز هواوی تنها به موبایل های سری میت اختصاص نداشت و شرکت چینی از یک اسپیکر وایرلس جدید در خانواده HUAWEI Sound Series نیز رونمایی نموده که در همکاری با شرکت فرانسوی Devialet ساخته شده. این دو کمپانی پیشتر در ساخت اسپیکر Sound X سال 2019 نیز همکاری نموده بودند که نخستین اسپیکر وایرلس پریمیوم با تکنولوژی پیشرفته صدا و آکوستیک برای عموم مردم و همینطور حرفه ای ها به حساب می آمد. HUAWEI Sound به شکل قابل توجهی از Sound X کوچک تر است اما در عین حال کیفیت صدای بهتر و قابلیت های منحصر به فردتر را با خود به همراه می آورد.

هواوی در همکاری با شرکت فرانسوی Devialet از اسپیکر جدید خود رونمایی کرد

جدیدترین محصول صوتی هواوی همراه با چهار اسپیکر آکوستیک طراحی شده و با ووفر 4 اینچی 40 واتی از راه می رسد. علی رغم ظاهر بسیار ساده اش، اسپیکر Sound قرار است بسیار قدرتمند باشد و این به لطف ساختار Push-Push شرکت Devialet است که در آن دو رادیاتور پسیو، یکدیگر را تقویت می نمایند تا لرزش های موج پشتی جلوگیری گردد. این ساختار به کاهش چشمگیر اعوجاج ناشی از دیافراگم ها منجر می گردد و اسپیکر عملکردی با ثبات به هنگام پخش اصوات بلند تا سقف 90 دسیبل خواهد داشت.

باس قدرتمند نیز یکی از شاخصه های سری HUAWEI Sound بوده و این محصول جدید با تکنولوژی SAM 2.0 شرکت Devialet و نخستین ساختار 1 ووفر + دو واحد پسیو، خانه را روی سرتان خراب خواهد نمود. هواوی مدعی شده که تکنولوژی SAM درگیرنمایندگی اصوات را بالا می برد و تجربه ای شبیه به حضور در یک کنسرت زنده را برای مخاطب تداعی خواهد نمود.

HUAWEI Sound در ضمن سه توییتر با فاصله یکسان (در زوایای 120 درجه ای) دارد که در کنار تکنولوژی Devialet SPACE، می توانند صدای فراگیر و 360 درجه ای را به اتاق بیاورند. افزون بر این ها نیز می توانید منتظر چهار افکت صوتی برای وکال، های فای، باس و سانداستیج SPACE باشید که تجربه ای متفاوت از موسیقی ها به ارمغان می آورند.

در نهایت باید اضافه کرد که قیمت این اسپیکر هنوز تعیین نشده اما قرار است در تنها یک رنگ (مشکی) به دست مشتریان برسد.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8817

به "هواوی در همکاری با شرکت فرانسوی Devialet از اسپیکر جدید خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی در همکاری با شرکت فرانسوی Devialet از اسپیکر جدید خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید