ویژه برنامه های جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت هفته ملی کودک

به گزارش اکسپرس بلاگ، خبرنگاران/البرز جهاددانشگاهی استان البرز در راستای تحقق اهداف شعار روز جهانی و هفته ملی کودک با اسم حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی طی روزهای 16 الی 22 مهرماه، برنامه های گسترده، مجذوب کننده و متنوعی تدارک دیده است که با همکاری بعضی نهادها و دستگاه های عضو ستاد هفته ملی کودک برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه های جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت هفته ملی کودک

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، ندا رحیم پور معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان با اشاره به روزشمار هفته ملی کودک گفت: بر اساس هفته ملی کودک، 16 مهر روز کودک، صلح، بازی و نشاط نام گذاری شده است. 17 مهر روز کودک، باورهای دینی و معنویت و 18 مهر روز کودک، خانواده، آموزش و مهارت های زندگی نام گرفته است. کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه، کودک، کتاب، هنر و ادبیات و کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی به ترتیب عناوین روزهای 19، 20 و 21 مهر است. آخرین روز هفته ملی کودک سال 1400 به موضوع کودک، رسانه و فناوری های نوین اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه بچه ها ارزشمندترین و مهم ترین سرمایه های هر جامعه می باشند، تاکید نمود: معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی استان البرز به صورت تخصصی درخصوص مباحث مربوط به بچه ها، خصوصا بچه ها آسیب دیده برنامه های مختلفی در دست اجرا دارد در این راستا هفته کودک برترین فرصت برای تحقق این برنامه ها می باشد.

رحیم پور بازدید از مراکز نگهداری بچه ها آسیب دیده و اجرای برنامه های متنوع و شاد در روز 18 مهر را از جمله برنامه های این نهاد به مناسبت هفته ملی کودک اسم کرد.

این مسئول با بیان اینکه شعار سال جاری هفته ملی کودک حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی است، اضافه کرد: گروه پژوهشی آسیب شناسی اجتماعی جهاددانشگاهی استان البرز با یاری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان البرز اقدام به برگزاری مسابقه های شاد، قصه گویی، استفاده از کتابخانه سیار، انجام تست شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مشاوره کودک در روزهای 17 و 18 مهرماه در محله کلاک و خلج آباد شهر کرج می کند.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرزادامه داد: در بخش فعالیت رسانه ای و مجازی برگزاری هفته ملی کودک دو وبینار تخصصی با موضوعات سینمای کودک و کرونا و بچه ها از دیگر برنامه های این مناسبت است که در روز 19 مهرماه 1400 از ساعت 10 تا 12 به صورت مجازی برگزار می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های پیش بینی شده بخش مهمی از اهداف مورد نظر هفته ملی کودک به ویژه در زمینه آسیب شناسی بچه ها، توجه به حقوق شهروندی بچه ها و زمینه سازی مناسب برای انجام کارهای پژوهشی در این زمینه که از اهداف اصلی گروه پژوهشی آسیب شناسی اجتماعی جهاددانشگاهی استان البرز می باشد، محقق شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17738

به "ویژه برنامه های جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت هفته ملی کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های جهاد دانشگاهی البرز به مناسبت هفته ملی کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید